Pijpen met condoom?

Hey ik wil graag geen soa ofzo maar moet je dan bij het pijpen ook een condoom gebruiken? Want een condoom moet je toch omdoen als hij al stijf is :s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb jij dan zin om iemand te pijpen, die niet eens de moeite heeft genomen zich even bij de dokter te laten testen op soa's 'of zo'? Zo'n hap rubber in je mond maakt je echt niet blij, lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@nieuwsgierig; Zo gaat wel alle spontaniteit eraf hoor, als je iemand tegenkomt en sex wilt. Mensen met wisselende contacten zouden zich regelmatig moeten laten testen (zoals in sommige doelgroepen normaal is) maar dan nog loop je een risico.
Natuurlijk zou je dan moeten pijpen met condoom echter in de praktijk gebeurt dat zelden zelfs met een smaakje is het niet echt fijn.
En ook het beflapje is grotendeels van de markt verdwenen (bij de GGD kreeg ik eens het advies om een stukje keukenfolie te gebruiken maar terwijl zij dat zei kreeg ze zelf een lachbui) Veiligheid is heel goed en niemand wil een soa maar de enig 99% zekerheid die kunt krijgen is allebei laten testen en tot die tijd een condoom gebruiken bij zowel n**ken als pijpen en een beflapje.
Dus als je dat allemaal (of 1 van de 3)niet wilt moeten jullie je allebei laten testen nadeel is wel dat je je pas kunt laten testen na 14 dagen dan de uitslag duurt ongeveer een week dus als je dat iedere keer wil doen je toch een week of 4 verder bent. (en waarschijnlijk langer want je zegt als je iemand in de trein tegenkomt "hey ik vindt jou wel leuk laat je ff testen dan kunnen we ...")
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
''Hey ik wil graag geen sao ofzo'' XD

Antwoorden (6)

ja ook bij orale sex is een condoom noodzakelijk als je geen SOA wilt oplopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een condoom moet je idd omdoen wanneer hij een erectie heeft. om het aangenamer te maken raad ik aan om dan een condoom met smaak te gebruiken. Je heeft natuurlijk niet direct met pijpen te beginnen, wind hem gewoon eerst op door wat te spelen en doe hem dan misschien zelf de condoom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, het best met smaak, zonder condoom krijg je een soa in je keel en dat lijkt mij nogal naar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een oraal opgelopen SOA gaat zich niet beperken tot je keel...
Ik zou zeggen neem een dildo kun je de heledag pijpen zonder condoom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoals het antwoord eigenlijk gegeven is : ja
maar er zijn condooms met aardbeiensmaak en bananensmaak ed dus dat maakt het je wat gemakkelijker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je moet zeker een condoom gebruiken bij het pijpen! Zorg ervoor dat je vriendje opgewonden raakt, dan wordt zijn penis stijf en zodra dan het condoom erom zit, kun je beginnen.