hoe meet je je penis?

Ik ben 16 en mijn penis is nu 17 centimeter als ik hem vanaf de bovenkant tot het begin vanaf m'n schaambeen meet, maar moet je hem dan vanaf je schaambeen, of moet je hem meten vanaf het punt aan de zijkant waar je zak ook begint? Want dan is hij 20cm

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
20.5K
Ritsuka
8 jaar geleden
Het gaat niet om de lengte, maar meer om de dikte en wat je ermee doet. De vagina van een vrouw is maar 10-12 cm diep, dus hij hoeft niet heel lang te zijn voor succesvolle voortplanting.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als 10-12 diep dan is de lengte dus zeer belangrijk..
(rustig aan, vooral in het begin, anders sloop je de boel)

Antwoorden (2)

Er is geen officieel voorschrift voor.De meeste informatie verschaf je door beiden lengtes aan te geven zoals je al hebt gedaan. Daarbij dan ook de dikte (of omtrek).
En dat dan allemaal ook voor de stijve toestand
8 jaar geleden
Vanaf schaambeen,
alle andere metingen zijn alleen geschikt om op te scheppen.
http://www.vrijendoejezo.nl/zijn-lichaam/je-penis-meten