Wat kan ik doen aan te nat worden tijdens de seks?

En dan niet in een leuke manier. Soms ben ik niet eens opgewonden maar wel heel nat.

Mijn vriend vindt het ook vervelend hij voelt dan niks meer. Lijkt dan ook veel wijder te zijn. Eigenlijk ben ik altijd nat. Ook al ben ik niet opgewonden maar tijdens de seks is het echt erg helemaal als ik opgewonden ben. Nu doen we de laatste tijd alleen oraal.

Ik word er echt verdrietig van. Wat kan ik hier aan doen? Ik vind het echt vies.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
108.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fijn voor je dat je weer een vriend hebt trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben weer terug bij mijn ex.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, ik hoop dat het nu beter gaat!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel beter. bedankt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ieeel

Het beste antwoord

Aan te veel afscheiding tijdens sex is niets te doen (enkel afvegen misschien). Het is een natuurlijke reactie van je lichaam die bij iedere vrouw verschillend is. Maar aan het niets voelen tijdens de sex is wél iets te doen.

Leer je bekkenbodem spieren trainen! Dat zijn dezelfde spieren waarmee je de plas ophoud. Deze kun je bewust aanspannen en loslaten. Je kan deze spieren elke dag oefenen terwijl je werkt, boodschappen doet of wanneer je maar wil.

Als je bijvoorbeeld weinig voelt bij penetratie, is de kans groot dat je bekkenbodemspieren te slap zijn. Net als alle andere spieren in je lijf moet je deze spieren onderhouden door ze te trainen. Als je die spieren kunt gebruiken tijdens de sex zal je vriend wél iets voelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
klopt ja, dat kan helpen +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha zeker DeeDee

Andere antwoorden (6)

Het is ten eerste niet vies! Het is iets waar je niks aan kunt doen,het is een natuurlijk proces...

Toegevoegd na 11 minuten:
Het kan een optie zijn om het wat te drogen met een (hand)doekje en bedenk je dat té nat niet zo erg is als té droog...

Toegevoegd na 17 minuten:
http://forum.viva.nl/forum/list_message/2727827 Misschien heb je hier wat aan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat meen je niet? Dus ik kan nooit meer normale seks hebben. Vroeger toen ik 15 was was het veel minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo negatief doen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een reactie ipv antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel vervelend voor je, maar dit hoeft toch geen probleem te zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit er echt heel erg mee vandaar dat ik zo reageer.
Het is ook niet leuk voor mijn vriend. En voor mij ik voel ook niks. Ik hoopte dat er een of andere oplossing zou zijn. Maar misschien heeft iemand nog tips die werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou tisseus of iets kunnen gebruiken, om het af en toe wat af te doen. Maar verder zou ik het ook niet weten. Ik herken het trouwens wel. Maar mijn vriend vind het dan wel okee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien advies inwinnen bij een seksuoloog of de ggd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat ook kan helpen is de gemeenschap voortaan in bed hebben, niet in bad xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie toevoeging +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;)
Ritsuka
12 jaar geleden
die site staan wel goeie tips op.
Misschien werkt het als je voor het 'binnengaan' eerst even een tampon inbrengt, die het 'overtollige' vocht opneemt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt niet. De vochtkliertjes zitten meer bovenaan de vagina dan in de vagina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Keukenrol dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat beter. maar niet in zijn geheel inbrengen:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan beter tork rol, die blijft lekker stevig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap ineens dat gedoe met die deobus van laatst...
ik vond een hele serie antwoorden (en sorry ook wat rare praat) op een ander forum maar misschien is het een beetje een troost dat je niet de enige bent

Mijn tip is: sex onder de douche, ik weet het dat is ook nat maar het "glibberige nat" spoel je dan weg

EN maar dat is al genoemd: trainen die bekkenbodemspieren, helpt echt enorm en daar heb je zelf ook VEEL lol van
12 jaar geleden
Als je echt meer afscheiding hebt dan normaal kan het ook zijn dat je een vaginale infectie hebt. Misschien kun je een en ander met je Huisarts bespreken. En kan er wat slijm afgenomen worden voor een kweekje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oefen met rokjes dragen zonder slipje eronder....hoe bloter aan de lucht, hoe minder overtallige afscheiding. Dus zo min mogelijk broeken en slipjes aan.
In het begin wellicht even wennen zonder al die stof en zaken als inlegkruisjes maar echt waar....helpt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha de bron is leuk ;)
Bekkenbodemspieren dus. En waarom vind je vriend het erg? Ik vind het wel geil :P