Hoe kun je het best vingeren?

Btje een persoonlijke vraag maar ik weet het zelf niet helemaal wat het beste en lekkerst is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Als je bedoelt bij jezelf dat kun je alleen zelf ontdekken. Gewoon op een rustig moment als je je veilig voelt eens proberen zachtjes beginnen eventueel met wat glijmiddel je gevoelige plekjes ontdekken.
Misschien houd je van wat steviger of meer penetratie met je vingers etc. etc.
Als je bedoelt hoe je het bij een ander meisje moet doen dan is dat eigenlijk hetzelfde, het belangrijkste is dat je rustig aan begint en dan opbouwend kijkt (aanvoelen) wat zij lekker vindt.

Toegevoegd na 13 minuten:
En hier via deze link nog wat tips voor de beginner.
Have fun ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je moet bij het meisje een beetje uitproberen. niet te hard gewoon rustig en met GEVOEL beginnen. Dan merk je vanzelf wat ze lekker vind of niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar is geen ' beste' manier voor, iedereen vind het op een andere manier prettig.
Ga gewoon wat spelen en dan kom je er vanzelf achter wat je fijn vind.

Lees eventueel deze sites voor tips:
www.sense.info
www.sexwoordenboek.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
Bovenstaande is voor als je het bij jezelf doet.
Als je iemand anders vingert, vraag je gewoon aan haar wat ze prettig vind. Probeer wat dingen uit en je merkt wel of het goed is.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat gwn over mezelf indd
Aan diegene vragen hoe ze het fijn vind, meisjes weten wel aan te geven wat het goeie ritme is en plekje... Succes