Wanneer praat je van sex, is het alleen "de daad" of hoort aanraken, tederheid en gezelligheid er ook onder.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Laten we uitgaan van wederzijdse acceptatie van intimiteiten. Als ik een goeie kennis kus, aanraak of knuffel vind ik dat geen seks maar uitingen van genegenheid: ik vind het leuk om je (weer) te zien, dat je jarig bent etc. Gaat het mij en de ander primair om dat lichamelijke contact, ongeacht de kwaliteit van de relatie met die ander, dan voelt dat toch meer aan als seks, ongeacht of er meer uit voortvloeit. Of je dergelijke gevoelens zo goed onderscheiden kunt houden vraag ik me af. Heel vaak hebben mensen tussen wie ze zich afspelen verschillende verwachtingen van datzelfde contact. Maar dat is eigenlijk ook wel weer boeiend.

Zal voor iedereen verschillend zijn. Ik beschouw iig het hele gebeuren als 'sex' als het leid tot de daad. knuffelen op de bank valt dan net buiten deze categorie

Voor mij is seks de daad, dan heb je seks. Strelen, aanraken, zoenen enz, is meer voorspel in mijn ogen. Maar net zo lekker als seks ;)

Voor mij is dat elke handmatige/orale aanraking op bepaalde plekken. De daad zelf natuurlijk ook dan, maar dat geld voor mij niet;)

wat ik uit boeken heb opgedaan is seks echt een vaginale penetratie (ik vind dat word zo leuk om te gebruiken:P) vrijen is aftrekken pijpen beffen etc. maar vaginale penetratie kan ook heel teder en "gezellig" zijn:)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100