Kun je klaarkomen door alleen maar aan seks te denken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat kan. Ik dacht ook dat dit onmogelijk was maar alles zit in het koppeke ! Als je even nadenkt dat je dus een natte droom kunt hebben zonder er ook maar aan te komen dan moest dit volgens mij in wakkere toestand ook lukken. Zowel mannen als vrouwen kunnen het. Het is zeer vermoeiend in het begin. Maar je moet het opbouwen. Opperste concentratie is dus noodzakelijk, je bent in een soort trance en toch terzelfde tijd heel bewust met je lichaam bezig. Ik heb het opgebouwd.Je gaat liggen en je denkt aan allerlei sexuele fantasieën. Eerst zorg je dus voor de erectie, zonder er aan te komen, dan lichtjes met de heupen bewegen, concentratie en na enige tijd voel je dat je dichterbij komt, opeens kom je tot dat hoogtepunt en effectief een orgasme en klaarkomen. Je bouwt dat op tot je het kan zonder ook maar 1 beweging te maken, je fantaseert dat je een geliefde penetreert maar blijft perfect stil liggen. Ik kan je verzekeren dat het orgasme er één is dat je nooit tevoren gehad hebt, zeer uitputtend en hartpatiënten moeten er echt niet aan beginnen. Ik denk dat zoiets niet voor iedereen weggelegd is, persoonlijk ken ik niemand die het ook kan omdat je dat niet zomaar aan de klok gaat hangen. Ik vrees ook dat velen hiermee zouden lachen en je als een fantast zouden afdoen. Nu goed, ik weet voor mezelf dat ik het kan en hoop dat er anderen zijn die ook deze ervaring hebben. By the way, ik ben de 40 jaar voorbij en dan ga je al eens experimenteren.

Het beste antwoord

Nee ... ik heb het ooit geprobeerd, mijn best gedaan: Dan lukt het nog net niet, wel voorvocht. Maar na 2 keer overheen aaien kwam het al.

Dit heb je trouwens alleen rond een bepaalde leeftijd (16 a 18 jaar).
Nu ben ik 31 jaar en gaat het vast en zeker niet meer lukken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je fantasie sterk genoeg is kun je dat bewerkstelligen, maar dan moet je wel alle remmingen kunnen laten varen, soms gebeurt dat dan ook 's nachts ,dat heet dan natte droom.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee als je een beetje met je penis speelt ik het ook goed :)