Date dumping

Hoi, ik heb een leuke jongen leren kennen, maar toen ik hem persoonlijk ontmoette, vond ik hem niet ZO echt leuk. Nou weet ik niet hoe ik van hem moet afkomen, zonder zijn gevoelens te kwetsen. Hoe kan ik dat het beste doen? Please help!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou er geen gras over laten groeien. Zeg dat je hem op internet wat leuker vindt, dan in het echt.
Als je het lastig vindt te zeggen tijdens een gewoon contact, doe je het via de site. Zo heb je elkaar tenslotte ook leren kennen.
Misschien geldt voor hem trouwens wel hetzelfde en is hij zelfs een beetje opgelucht. Dat zou helemaal mooi zijn.
En jullie kunnen best nog eens gezellig mailen, misschien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Eerlijk duurt het langst.
Je zou hem kunnen zeggen dat hij wel leuk is, maar dat hij niet is wat jij zoekt.
Als je het niet durft te zeggen kan je het mailen. Maar blijf eerlijk en houd hem niet aan het lijntje. Hoe langer je wacht hoe meer pijn het doet.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals een pleister; Snel en duidelijk zijn:

Beste ... het was gezellig, maar niet zo gezelig dat ik denk dat wij samen oud gaan worden. Wat mij betreft was dit de eerste en laatste date, want ik ben niet op zoek naar vrienden, die heb ik genoeg. En de ware ben je voor mij niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor contact hebben jullie dan?

Als je echt van hem af wilt, zul je hem eerlijk moeten zeggen dat de ontmoeting is tegengevallen.

Als dat alleen via internet, msn ofzo is, dan maakt het toch niet veel uit?
Als hij nog eens wil afspreken zeg je gewoon tegen hem dat je dat niet zo',n goed idee vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel simpel; gewoon zeggen dat je hem in het echt toch niet zo leuk vindt. Wel gelijk doen! Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt voor jou en hoe meer hoop je hem geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vriendin van mij (die erg aan het internet-daten is), schrijft in dit geval iets in de stijl van : heel gezellige avond geweest, leuk je in het 'echt' ontmoet te hebben, maar helaas : geen vlinders in de buik....veel succes bij het vinden van iemand die echt goed bij je past, gaat je vást lukken...
zoiets dus. Tenslotte laten vlinders zich niet afdwingen, dus dan kan je geen gevoelens kwetsen.
En jij natuurlijk óók heel veel suczeven om mr. Helemaal Right te vinden....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou hoe dan ook, je zult hem kwetsen als hij jou wel leuk vind.
Dus wat je doet maakt niet uit.. De waarheid is hard. Maar je kunt hem natuurlijk ook nog een 2 e kans geven. Als je hem meteen al na een eerst ontmoeting aan de kant schuift omdat ie toch minder leuk was dan je had gehoopt , dan heeft ie zich niet echt goed kunnen bewijzen. Wie weet had ie zijn dag niet.
Dat kan toch?
Ontmoet hem gewoon nog een keer ( tenslotte gaat het maar om een date en niet om een fulltime baan)en wanneer je je dan nog niet op je gemak voelt bij hem zeg m dan gewoon eerlijk dat je niet of nog niet uit bent op een relatie of vriendschap of wat dan ook.
Oke hij zal het niet leuk vinden en hij zal op zijn ego getrapt zijn. Maar goed dat zal iedereen wel eens overkomen zijn.
Ik heb wel eens blauwtjes gelopen bij de kerels en de kerels ook wel bij mij.
Zo gaat dat nou eenmaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het allerbeste kun je dit zo snel mogelijk doen ! Gewoon eerlijk zeggen dat hij niet de persoon is die je zoekt voor verder te gaan . Voor die jonge zal het wat moeilijker zijn als voor jou die dit moet zeggen , dat is duidelijk ! Afgewezen worden is nooit leuk , doe het gewoon op een nette manier , je kunt dit ook mailen ! sterkte en gr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt niet iedereen te vriend houden, de enige met wie je rekening hoeft te houden is met jezelf.

Jij moet zorgen dat jij lekker in je vel zit.

Als je daarbij iemand uit je leven moet verbannen of moet zeggen dat je hem niet leuk genoeg vind dan hoort dat erbij.

Het is geen pretje maar zorgt er wel voor dat jouw eigen leven een stuk aangenamer zal worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
smsen of bellen/msnen en het zeggen, normaal gesproken zou dit gemeen zijn, maar omdat je hem nog maar 1 keer gezien hebt, kan dat wel.