hebben vrouwen ook een soort strijd?

zoals dat mannen een soort onderlinge strijd hebben wie de grootste penis heeft

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jou penis groter is als die van mij,dan heb ik daar geen probleem mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap persoonlijk de 'strijd' ook niet echt, maar het was ter voorbeeld

Het beste antwoord

Een vriendin heeft ooit eens tegen me gezegd dat elke andere vrouw een potentieel concurrent is om de man in te pikken.

Als een stel op straat een ander stel tegenkomt. Dan kijkt de man vaak naar de vrouw.
En de vrouw kijkt vaak... naar de vrouw, met arendsogen. Is zij knapper, is zij een potentieel gevaar?

Kortom de vrouw wordt dan het vaakst bekeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Vrouwen hebben strijd om de mooiste en grootste borsten.
Maar of je dit beide echt een strijd moet/kan noemen?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaha misschien om wie op dat moment t leukst gekleed is? ... maar vrouwen spreken het niet rechtstreeks uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb nooit meegemaakt,dat mannen daaromtrent een soort strijd hebben/hadden. De enige strijd was,wie het verst kon pissen. Dat kunnen de dames niet en zij hebben daarom al vroeg in de geschiedenis de strijdbijl in dat opzicht begraven.
Dat neemt niet weg, dat ze in andere onderdelen van het leven wel degelijk competities voeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was dat pissen tegen de wind in soms,+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We kwamen er gauw genoeg achter Eef,dat dat niet de manier
was.
Ha, die Menjy;

vrouwen hebben de onderlinge strijd wie de leukste/beste/mooiste/rijkste partner heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwen zijn meer jaloers op een slank figuur en een minder dikke kont of minder dikke dijen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch keurig verdeeld, alle antwoorden 2 minnen.
De strijd onder vrouwen is vele malen groter als bij mannen,als een vrouw in een zaal vol andere vrouwen binnenkomt hebben alle aanwezige vrouwen al direct gezien hoe ze is gekleed ,hoe groot de borsten zijn, of de schoenen wel passen bij de broek, of het ondergoed niet teveel aftekend of ze niet teveel make-up draagt of juist te weinig en ga zo maar verder. En ze zullen dan ook direct commentaar erop leveren tegen hun vriendinnen die in de buurt staan.bij mannen is het meestal zo dat er word gezegd dat is die dikke,grote ,kleintje,die kale ,of die met dat matje en geen man die zich er verder aan stoort hoe of hij er verder uitziet ,bij vrouwen heet dat dan die kleine met grote tieten die een bh aanheeft die niet bij de rok past en daarbij ook nog de verkeerde schoenen draagt .
Deze eigenschap van vrouwen word door de commercie en reclamebureau's dan ook gebruikt om er vooral maar op te wijzen hoe vrouwen zich moeten kleden, hoe en welk make -up te gebruiken welk merk schoenen ze moeten kopen en welk bijbehoren tasje en hondje erbij hoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwen hebben altijd strijd met zichzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het wel, nog erger dan bij mannen. Het zal wel om andere dingen gaan, maar bv op kantoren is er soms wel veel haat en nijd tusen vrouwelijke collega's.