Is er voor vrouwen ook een stimulatie pil?

voor mannen is er de erectie pil!
is er voor vrouwen ook een pil?
er zullen ook vrouwen zijn die er misschien moeite mee hebben om opgewonden te raken!
is dat er?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor vrouwen zijn er ook zalfjes die de doorbloeding stimuleren. In 'Spuiten en Slikken' is dat wel eens uitgeprobeerd, en het schijnt goed te werken! Zie bijvoorbeeld bijgaand linkje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oehhh dat wist ik niet zouden ze t ook in italie verkopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (1)

De Ladies Night Viacreme for women doet ook wonderen. Er is ook Viacreme for men, voor de vrouwen die het allemaal wel wat steviger kunnen hebben. Je kunt het spul wel alleen kopen tijdens een Ladies Night Party, maar er komt gegarandeerd een consulente jouw kant op!