Komt het weer goed als je toompje gescheurd is?

Na de sex zag ik ineens dat er bloed was. Ik keek naar men toompje en het eat onder het bloed. Toen ik het had afgekuisd lijkt het precies of het toompje in 2 stukken is en niet gewoon gescheurd. Is dit iets ernstig? Komy dit terug goed?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
7.6K

Antwoorden (1)

Sommige mannen hebben 'geluk': bij hen scheurt het in één keer door, dan is het klaar en is de pijn weg. Maar als het slechts deels scheurt, zal het iedere keer bij bewegen pijn doen. In dat geval is het raadzaam een afspraak bij de dokter te maken. Het toompje zal dan met een kleine ingreep worden doorgenomen. Dit is overigens niet hetzelfde als een besnijdenis! De voorhuid blijft intact.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het is dan geluk maar nu hangt er langs bijde delen zo nog een stukje ervan aan moet dir dan worden weggehaald of niet
fremar
3 jaar geleden
van hier uit moeilijk te zeggen,raadpleeg voor de zekerheid een dokter
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik bedoel ermee gwn omdat het is gescheurd heb Je toch 2 delen ipv 1 vast deel. Moet daar iets mee gefaan worden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Weet iemand er dan meer over