Viagra neem je in om een klacht te verhelpen, ze zijn dus niet specifiek 'goed voor je gezondheid'
Of ze kwaad, kunnen, dus of viagra bijwerking heeft , ja die zijn er zeker.

Welke bijwerkingen heeft Viagra?

De meest voorkomende bijwerkingen bij het gebruik van viagra zijn hoofdpijn en blozen.
Minder vaak gemelde bijwerkingen zijn: duizeligheid, een bonkende hartslag, ontregelde spijsvertering, een verstopte neus en effecten op het gezichtsvermogen.
Langdurige en pijnlijke erecties na het gebruik van Viagra zijn gemeld. Als u een dergelijke erectie heeft die langer dan 4 uur duurt, raadpleegt u dan een arts.

Wanneer Viagra vaker dan eens per dag gebruikt wordt, kan spierpijn voorkomen

Maar ook kunnen er hart klachten ontstaan door het gebruik van Viagra,

Viagra kan wel hartklachten veroorzaken, en vooral bij mensen die al hartproblemen hebben is het oppassen geblazen. Mannen boven de vijftig, die vaak baat hebben bij viagra, hebben ook vaker hartproblemen.

Ik heb het hier over de originele viagra, zeker niet over pillen die vooral via internet worden aangeboden, daar moet je helemaal mee oppassen. Viagra is een geneesmiddel wat door een arts wordt voor geschreven, ga dit niet op eigen houtje slikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als zonder viagra je relatie spaak loopt waardoor je allerlei psychische klachten oploopt JA dan is het goed voor je.

Als je het gebruikt en je lijf kan al die inspanning en activiteit eigenlijk niet meer aan en je krijgt behalve een hoogtepunt ook een hartaanval, NEE dan is het NIET goed voor je