Waaraan denken de meeste mensen tijdens de seks met hun partner?

Denken ze dan meestal aan elkaar? Of denkt de man bijvoorbeeld aan de buurvrouw en denkt de vrouw dan aan de buurman?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hierop gaan veel mensen antwoorden dat het pas goed is als je aan je partner denkt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad Loenie, maar dat komt vast door mijn reactie... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat komt inderdaad door jou reactie...

Het beste antwoord

Ik fantaseer er altijd nog 3 mannen bij;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan fantaseer je er vast ook nog een groot en stevig bed bij :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bed is niet nodig hoor;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, da`s waar.
De eerste mensen op aarde hadden vast ook geen bed.
Als dat een probleem was, waren wij er nu niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat bedoel ik!
AWM
14 jaar geleden
+1! Dus dat is vier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL..zo word het wel ERG druk hoor;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, er ontbreekt nu nog maar 1 man...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor;-)
Het is echt genoeg zo;-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk antwoord @Kwebbel. Je doet me denken aan iemand die ik kende die heerlijk vrij was in haar fantasieën en wensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leukste antwoord!

Andere antwoorden (15)

Ik dacht meestal aan ons twee.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nergens aan, Als je goede seks hebt, heb je geen tijd om te denken.
14 jaar geleden
Ik zelf denk dan aan mijn vriendin. Waar een ander aan denkt zullen we nooit weten, want er zullen maar heel weinig mensen zijn, die durven toegeven, dat ze tijdens de sex met hun partner aan iemand anders denken.
14 jaar geleden
Het gros van de mensheid fantaseert regelmatig over een ander tijdens de seks met zijn/haar partner.
Ik dus ook!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soms denk ik niks, soms aan de vrouw waar mee je seks hebt, soms aan iemand anders en soms aan een ander onderwerp als je je hoogtepunt wilt uistellen, dat laatste kan echt van alles zijn haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ik een gevoelige eikel heb, denk ik altijd aan m'n oma, om de ejaculatie een minuut of meer uit te stellen.

*Alvast NIET: OOooHHhh..oma, roept*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk nergens aan, ik ervaar, voel en geniet van mn man. Met zo'n man komt er geen enkele andere gedachte in je op ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan het doel van de hele operatie misschien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dat exact wil weten zou je een enquete moeten houden. Ik denk aan mijn partner.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met wie dan?
Misschien zijn ze al getrouwd...
Moet je tijdens seks dan altijd denken?

Maar zonder gekheid: voor zover mensen ergens aan denken tijdens seks, varieert dat volgens mij van hun boodschappenlijstje tot handelingen die ze aan het doen zijn/willen doen/niet willen doen maar wel leuk vinden om over te fantaseren, en van hun sekspartner tot andere bekenden/onbekenden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lieve jij,
Lieve andere mij,

Volgens mij hangt hetgeen waaraan mensen denken tijdens het vrijen af van de passie die er tussen hen oplaait.
Hoe hoger de passie oplaait hoe minder ruimte er is voor iets anders dan het genieten van het gebeuren.
Hoe lager het passie-gehalte hoe meer ruimte voor 'andere' gedachten dan deze die gerelateerd zijn aan het eigenlijke gebeuren of 'andere' gedachten dan aan de partner van dat moment.

Fantaseren over andere(n) dan je eigen partner en/of andere situaties dan degene waarin je je op dat moment bevindt, is een natuurlijk fenomeen in zogenaamde crisis-periodes. Het helpt de passie weer te laten oplaaien en dat komt uiteindelijk het goede gevoel van beide partners ten goede en dat is waar het uiteindelijk om draait, toch?

Op het goede gevoel met een Big Smile

Gerda Maria Hendrickx
Glimlach-f-Luisteraar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijdens de sex denk ik als ze het maar niet door heeft dat ik aan iets anders denk dan aan haar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik sex heb,denk ik zelden ergens aan.Ik geniet dan.Als ik al ergens aan denk tijdens de sex,is het wat mijn volgende move zal zijn,om mijn partner het ultieme genot te schenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan hoe lekker ik het vind op dat moment. (: