je bent ziek je neemt net voor dat je op bed gaat 2 paracetamollen en daarna de pil is het dan wel veilig als je sex hebt????

omdat ik heel erg ziek ben met hoofdpijn en alles slik ik nog wel de pil maar ook 1 of 2 keer per dag 2 paracetamollen, savonds voordat ik na boven ging met mn vriend heb ik dus 2 paracetamollen gehad ben onder de douche gegaan en heb toen de pil geslikt, mijn vriend die wilde het heel graag doen dus hebben we het gedaan maar is de pil dan wel betrouwbaar??? #een heel wanhopig meisje :S

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lees de bijsluiter! Tjongejonge. En ik mag hopen dat je vriend nu ook de griep heeft.
Powergen
11 jaar geleden
Je bent heel erg ziek en je hebt dan sex. Volgens mij valt het dan wel mee als je ziek bent..
Ritsuka
11 jaar geleden
"mijn vriend die wilde het heel graag doen dus hebben we het gedaan "
wilde jij wel seks? want zoals ik het hier lees heb je seks tegen je zin gehad. Dat valt onder verkrachting.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij ben je sowieso niet helemaal lekker als je sex wilt hebben terwijl je ZO ziek bent dat je paracetamol moet slikken. Moet het voor je werk wellicht ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ziek bent ga je het toch niet doen :S
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Categorie... Als ik nee zeg tegen sex, dan verlaat hij me of gaat hij vreemd?????
Meid wordt wakker. Wijs hem de gat van de deur. Als hij zo egoistisch is, en geen rekening houdt met jou... Heb je er niets aan. Gooi hem weg als een oud paar sokken.. Voor hem 1000 anderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@mobie1980, Helemaal mee eens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een echte vent stopt je met een kopje thee onder de wolle dekens. Als je het koud hebt houd hij je warm. Maar sex... Nee. Klote vriendje dus.

Antwoorden (2)

Paracetamol heeft geen efect op de werking van de anticonceptie pil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door alleen paracetamol te slikken gebeurd er niks met de veiligheid van je pil. Maar, als je hebt overgegeven of diarree hebt is je pil wel minder betrouwbaar!