Hoe kan ik het beste omgaan m.b.t. de voorhuid in erectiestand?

Hallo allemaal,

Ik heb misschien best wel een genânte vraag, maar ik ga hem toch stellen.

Elke keer als ik een condoom omdoe, en ik mijn voorhuid naar achteren wil schuiven ( in erectie stand ) dan gaat mijn voorhuid bijna niet omlaag, en doet ook klein beetje zeer.

Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Als je voorhuid te strak is, kan die operatief ingesneden worden, waardoor je er geen last meer van hebt.
Als je mét vernauwde voorhuid gaat penetreren, kan de voorhuis inscheuren en dan heb je hetzelfde effect als bij operatief verwijden, maar wel meer kans op infecties.
Dus het best is, even naar de huisarts, en die verwijst je door naar een uroloog.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie!
Ja dat is lastig.
Lukt het wel als je je penis wast?
Het lijkt erop dat je voorhuid iets te strak is.
Je kan proberen het op te rekken door tijdens het masturberen de huid steeds verder naar achter te trekken.
Steeds een stukje verder. Wellicht met een beetje olie of glijmiddel.
Mocht het niet beter worden, kan je altijd even langs de dokter gaan en met hem of de uroloog overleggen wat een passende oplossing is.
Wellicht is inknippen een oplossing of besnijden.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het lukt weer wel als ik hem was... eigenlijk hou ik daar niet zo van om naar de dokter te gaan.. besnijden begin ik sowieso niet aan, inknippen is misschien een oplossing, nog nooit van gehoord ook. Maar bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zegt wel, aan een besnijdenis begin ik niet, maar hou gewoon alle opties open. Wanneer je een beetje pijn tijdends de sex hebt is het ook niet fijn.
Het schijnt wel zo te zijn dat mannen die niet zijn besneden meer genieten van de sex, dan besneden mannen.
Hou er ook rekening mee dat een voorhuid die te strak is, kan inscheuren. Dus dat je er wel ff optijd naar laat kijken..
Je laten besnijden,
1:de klacht is daarmee weg,
2:het is hygiënisch en
3:het ziet er ook nog eens mooi uit.