een vrouw heeft sex gehad met 2 mannen die soa vrij zijn is het sperma die elkaar kruisen gevaarlijk voor de vrouw?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sperma die elkaar kruisen .......ik snap het niet helemaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het sperma die elkaar kruisen.
Tja....in dit geval lijkt me een rotonde handiger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sex met verschillende mannen............
en van niks weten........
die combinatie is gevaarlijk, afgezien van de strijd van die spermazootjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij bent gevaarlijk bezig..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jeuj, 2 kinderen met 2 verschillende vaders :D

Het beste antwoord

Nee, al heb je van 100 mannen sperma bij elkaar. Als het allemaal gezond is, kan er niks gebeuren. Ze zou er wel zwanger van kunnen worden.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En zelfs een tweeling kunnen baren die verschillende vaders hebben.
Castle
11 jaar geleden
Als ze het gorgelt voor het slikken is het helemaal veilig ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopte Pelle, dan heb je als kind zijnde ineens 3 biologische ouders :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat nou weer niet Ytje....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onee, maar je tweeling broer/zus heeft wel een andere vader dan, dat weer wel he haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies het is niet anders dan een gewone halfzus of halfbroer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel apart: dit is mijn half-tweeling-zus/broer. Dat hoor je niet veel ghaha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is zelfs eens zo gebeurd via ivf bevruchting, er zat nog zaad in van de vorige man (en helaas had die een andere huidskleur dan de vader): http://nos.nl/artikel/87867-tweeling-heeft-twee-verschillende-vaders.html ik doel hier dus op de tweeling die helemaal onderaan genoemd wordt in Nederland .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha apart joh
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De detectiveboeken schrijver Felix Thijssen heeft over dat onderwerp ooit een boek geschreven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor kan ook een-eiig zijn. Het gaat er hier om dat je dan sex hebt met 2 mannen, als de ene zaadcel toevallig wat langzamer is, maar de twee (verschillende) zaadcellen wel tegelijk in de eicel komen, heb je een een-eiige tweeling
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ytje, ik denk dat jij nog even moet gaan kijken wat een één-eiige tweeling is want wat jij zegt is echt fout.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, ik zit fout sorry, lang geleden dat ik biologie had ;) dacht het de hele tijd verkeerd, excuses
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moolkeesje: wat is de titel van dat boek?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ben ik even kwijt, maar de titel was in ieder geval een meisjesnaam.
Ik zal het proberen te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://felixthijssen.com/
Hier staat een hele rij titels.
Die ik bedoel zit er ongetwijfeld bij.
Van elke titel is een korte samenvatting.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het belangrijke is dat ik weet dat de vrouw zelf geen angst meer hoeft te hebben dat zij iets oploopt, met haar gezondheid. zwanger kan ze niet raken want de mannen zijn gesteriliseerd.