wat is droogneuken?

Ik hoorde het ergens en vond het zo raar klinken dus vroeg ik me af of oemand dat weet wat het is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
67.1K

Antwoorden (5)

Seks hebben met kleding aan :). Dus bijv op elkaar liggen/ tegenaan vleien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als je kleren aan hebt kun je toch geen sex hebben?
Of bedoelt u dan gewoon tegen elkaar aan schuren en op elkaar liggen met kleren aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja , schuren bedoel ik:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke :D
Frottage, ook wel aangeduid als droogneuken, (tegen elkaar aan) rijden of berijden, is een vorm van niet-penetratieve seks, waarbij een of beide partners hun schaamstreek tegen het lichaam van de ander wrijft.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Droogneuken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kortgezegd: schuren :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was de mening toegedaan dat schuren alleen door potteuze dames werd gedaan.
En dan beslist niet droog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor die wiki
Dit is een soort neuken met de kleren aan.

· Je drukt je lichaam zo dicht tegen dat van de ander aan dat de genitaliën elkaar raken,en maakt dan draaiende of heen-en-weer gaande bewegingen.

· Je moet ervoor zorgen dat de penis van de jongen op dezelfde hoogte zit als de schaamlippen van het meisje.

· Het is meestal even zoeken naar een houding en manier van beweging waarbij je beiden tegelijkertijd gestimuleerd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een soort van schuren. Dat een jongen met zijn geslachstdeel tegen het meisje haar billen aan danst of tegen haar geslachtsdeel. Maar dan gewoon met je kleren aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat jij uitlegt is niet een soort schuren het IS schuren ;) kijk naar het antwoord boven het jouwe dat is een goede
Frottage, ook wel aangeduid als droogneuken, (tegen elkaar aan) rijden of berijden, is een vorm van niet-penetratieve seks, waarbij een of beide partners hun schaamstreek tegen het lichaam van de ander wrijft. De techniek komt in het dierenrijk eveneens zeer veel voor, waarbij het gedrag van reuen het meest bekende voorbeeld is. Frottage is afgeleid van het Franse werkwoord "frotter", wat wrijven betekent. Droogneuken moet men niet verwarren met droge seks.