Nooit doen, daar krijg je alleen maar narigheid van... En veel ellende... Die jongen heeft namelijk in dit geval GEEN respect voor je en dan zit je altijd fout... Dat wil je toch niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe er helemaal niks aan laat het los, hij voelt niet hetzelfde voor jou als jij voor hem.
Moet van beide kanten komen!
Laat het los.................
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn heel veel manieren om iemand te verleiden.

Het probleem is dat als hij er op in gaat, dan denk jij dat het is omdat hij je echt leuk vind, voor hem is het een "booty call".

Je kan hem beter vergeten, er komt vanzelf wel een leuke jongen langs die jouw wel leuk vind!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel dat je op de ene of andere manier de jongen kan overhalen om een relatie met jou te nemen.

Zou je het dan niet erg vinden dat hij niet of veel minder van jou houdt? Zo'n relatie zou betekenen dat jij continu achter hem aan moet hobbelen om met hem af te spreken, samen met hem te zijn en een fijne tijd met hem te beleven.

Als hij geen interesse in je heeft is hij immers veel liever bezig met zijn hobbies en vrienden, en zal hij nooit romantische verrassingen voor je hebben of andere lieve dingen voor je doen.

Met als gevolg dat hij jou op een dag keihard aan de kant zal zetten zodra hij een meisje tegen komt waar hij ongelooflijk verliefd op wordt.

Wat rest? Jij, gekwetst en alleen achterblijvend...

Hoe jij de jongen moet verleiden? Niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stoppen met de pil als je die gebruikt. Geur is belangrijk bij aantrekkingskracht en jou geur veranderd als je stopt met de pil.

Helaas val je ook op andere jongens als je stopt met de pil, dus kan het goed zijn dat hij jou dan wel leuk vind, maar jij hem niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch vervelend als het "ballonnetje" dan knapt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stop met de pil en slik HOOP!
bluuuueeh
Waarom zou je een jongen willen verleiden die jou helemaal niet ziet zitten ?? Met een beetje geluk sleep je er net een one-night-stand uit, waarna hij nog minder respect voor je zal hebben en je kansen helemaal verkeken zijn.

Wees gewoon jezelf, doe als jezelf, blijf jezelf. Als je de moeite waard bent (en dat ben je), komt er vanzelf een leuke knul op je af, vroeg of laat. En als dat toevallig niet deze is, jammer dan. Er lopen gegarandeerd leuke(re) jongens rond die jou WEL zien zitten. Op ieder potje past een dekseltje, hoor.

Maar kent hij je echt goed en ziet hij je gewoon niet zitten in de zin van dat je zijn type niet bent, of kent hij je eigenlijk helemaal niet, alleen van een afstandje ? In dat geval zou je kunnen proberen iets meer contact met hem te krijgen. Maar zet daarbij dat hele 'verleiden'- idee uit je hoofd. Mannen die de moeite waard zijn, hoeven niet op die manier overgehaald te worden, mannen bij wie het wel werkt, moet je je al afvragen of ze dan uiteindelijk wel deugen. Wie weet zit het er dan toch nog in , maar pin je er niet op vast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door een ander te zoeken die jou wel leuk vind
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Flauwekul van niet doen en wel doen. Gewoon je gevoel volgens, zonder spijt te krijgen achteraf. Alle wapens in de strijd gebruiken. Wel je verstand er bij houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de vraag moet misschien wel zijn, hoe kan ik hem vergeten...en dat zou ik maar heel rap doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet, met die buik!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt hem veel aandacht geven, samen dingen doen die hij leuk vind, kleding dragen die hij leuk vind, praten over zaken die hij leuk vind, tijd alleen met hem doorbrengen ... maar je loopt het risico dat je alleen een eenzijdige relatie overhoudt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeg dat hij mee mag met jou als je op vakantie gaat,geef niet op zonder te vechten en te strijden krijg je hem niet