Lengte verschil tussen ons als partner, is er een veilig opstapje?

we hebben ruim 20cm verschil in lengte, en daardoor passen we niet goed bij elkaar zogezegd... *als je begrijpt wat ik bedoel*
Nu zoeken we naar een veilige manier voor de kortste om hoger te staan...

Iemand een idee? We kunnen gewoon niks bedenken! Een gewoon opstapkrukje van curver is te klein en te hoog...

Hoe lossen jullie het lengteverschil op?

Toegevoegd na 35 seconden:
Liggend, dat komt wel goed, staand echter....

Toegevoegd na 2 uur:
* sorry lui, ik ben door mijn reacties heen voor vandaag...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

hm.. Mijn vrouw en ik schelen 25cm. En eigenlijk hebben we altijd wel oplossingen. Of ik ga zitten. Of ze staat een tree hoger op de trap. Of er is en stoeprandje. En natuurlijik.. Als hij een beetje sterke armen heeft kan hij je in zijn armen tillen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Waar een wil is is een weg... De langste buigt gewoon voor de kleinste, meestal is dat de man en het siert een man als hij buigt voor de vrouw... Wellicht is dat de enige reden waarom vrouwen kleiner zijn in lengte, dan moet de man wel buigen voor haar en zo moet het ook...

Waar een wil is, is een weg... En er hoeft geen standaard oplossing te zijn, wil je dan dat krukje overal meenemen dan, als dat de oplossing is? Nee hoor, elke moment is anders, elke situatie is anders, laat je verrassen door jullie beider vindingrijkheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze mijn reactie op Jelle....
Overigens, meer dan 20 cm doorbuigen is niet echt een optie hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihi, ik denk niet dat ze het overal doen, als je begrijpt wat ik bedoel, dus hoeft dat krukje niet overal mee! ;-)
mischien kan zij wat hogere schoenen aandoen met een hak ofzo, ( maar met dit weer is dat al lastig )
als jullie buiten lopen de ene op de stoep en de ander op de weg dat scheelt ook al een stukje.
en zittend kan zij gewoon bij hem op schoot
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
buiten hupsen doen we niet hoor! -beetje cryptisch gestelde vraag- ik weet het.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij gaat het Krakkemik om een heel praktische kwestie, niet om hoe het eruit ziet. Het moet vooral gewoon passen, zonder dat de langste door de knieën moet!
Mijn vriend en ik verschillen 33 cm. Een vriend van me had voor de gein eens een houten opstapje van 2 treden gemaakt als cadeautje. Het ding was niet heel stevig trouwens, maar hij was precies 33 cm hoog! Dat was wel humor, maar ik begrijp uit je reactie op Jelle dat jullie niet zoveel hebben aan die onzin.
Heb je al eens bij de Ikea gekeken naar een simpel en stevig krukje? Zoals in de bron..
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beste stabiele oplossing buiten de bovengenoemde inventiviteit lijkt me de ouderwetse voetenstoof.
Staande op een stoof kun je op gelijk niveau communiceren en je houdt er bovendien desgewenst warme voeten bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het precies wilt hebben kun je het best een op maat gemaakt opstapje nemen.

Dus laten maken of zelf maken, dan heb je alle maten naar je eigen wensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt een beetje af van de lengte van de langste. Doggy op een tafel (tje)? kan de langste blijven staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er geheel vanaf voor welke momenten je de lengte wil compenseren. Gewoon overstraat lopen geen punt. Je arm om haat schouders gaat dan zonder probleem. Staande vrijen, gewoon haar optillen kan ze zien hoe sterk je bent. Liggend vrijen, geen punt. Willen jullie elkaar in de ogen kijken moet de ene maar omhoog kijken. Ik zou er geen punt van maken. Heeft z'n voor- en nadelen.