Ik ben een jongen van 16 met een vraag: Iedereen om mij heen heeft al gevoelens voor een meisje, alleen ik niet. Is dat raar?

Ik zit er erg mee in de knoop. Me vrienden hebben allemaal al gevoelens en lopen allemaal achter de meiden aan. En dan loop ik erachter en denkt, zijn de meiden zo interessant dan?

Ook ben in jaren gepest met homo, zal dat er iets mee te maken hebben? Hoe merk je dat je hetero/homo bent?

En wanneer krijg je gevoelens, wat is dat, etc

Met vriendelijke groet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat maakt volgens mij niks uit, jij hebt gewoon nog geen echt leuk meisje gezien, ik heb dit ook ben ook 16 alleen meisje xD
Kimath
13 jaar geleden
sommige mensen zijn laatbloeiers, maakt niks uit, geniet gewoon lekker van je leven. Gevoelens voor iemand komt vanzelf wel eens.

Antwoorden (12)

Simpel, word je opgewonden van naakte vrouwen? Ja? Dan ben je hetro of bisexueel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar je moet niet denken dat als je dat niet wordt je homo bent..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel subtiel beantwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oneens. Je kunt lichamelijk opgewonden raken van vrouwen, en mannen. Het gaat er meer om op wie je verliefd wordt.
Relax! ik ben zelf een meisje (14) en ik ken zat jongens die gewoon nog helemaal geen zin hebben in al dat ''liefdes gedoe''. Jij bent zeker geen uitzondering!
Alleen de een krijgt sneller gevoelens voor iemand, dan de ander.
En met het feit dat jij gewoon nog geen gevoelens hebt voor meisjes, zegt niet dat je homo bent!
Je zult er in de loop van de tijd vanzelf achter komen.

Succes!!

Toegevoegd na 23 minuten:
Ga vooral niet achter meisjes aan, omdat je vrienden het ook doen!
blijf gewoon jezelf, en je vrienden horen dat te accepteren :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies zoals je zegt
Das niet zo raar hoor, sommige mensen beginnen gewoon wat later, en stel dat je homo was dan zou je dat wel merken. Dan zou je achter de jongens aanzitten :P

Die gevoelens komen vanzelf, hoe slecht zon antwoord ook is, en je zult het vanzelf merken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je niet als een gek achter alle meiden aan loopt wil niet zeggen dat je homo bent. Sommige jongens zijn gewoon wat later met dat soort dingen maak je er niet zo druk om het komt vanzelf allemaal wel goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer een meisje te regelen, ga met der zoenen, vind je het lekker? Ja ? Ben je geen homo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is dát nou weer voor antwoord 0.o
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beantwoord via iPhone hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een meisje regelen, hij zegt net dat hij er niet mee bezig is, -_-' Lees eerst eens voordat je "advies" geeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een bullshit weer.....
misschien ben je nog niet toe aan een meisje,,, dat kan dat je misschien andere prioriteiten hebt dan je leeftijd genoten! En hoe je erachter komt of je hetero / bi / homo bent misschien door met een meisje af te spreken, en dan eens afspreken met iemand van het zelfde geslacht de homo of bi is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn vroegbloeiers en laatbloeiers, het kan best zijn dat jij bij de laatbloeiers hoort. Sommige mensen worden om de haverklap verliefd, anderen gebeurt het maar een paar keer in hun leven.

Ik vind trouwens 16 jaar helemaal niet laat, ik was zelf 18 voor ik voor 't eerst echt verliefd werd. Dus laat je niet gek maken, het komt helemaal goed.

Het gebeurt zoals het bij jou hoort en forceren heeft geen enkele zin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn zoon is 19 en nog steeds niet geïnteresseerd in meisjes (of jongens). De vrienden die hij heeft ook niet, kan ik merken. Wel zijn het zeer intelligente kinderen die een grote intellectuele ontwikkeling doormaken. Misschien is het zo dat de ontwikkeling niet op alle fronten tegelijk kan plaatsvinden. Ik kan me van vroeger herinneren dat de jongens op het gymnasium veel later 'rijp' waren dan de jongens van het atheneum en de havo en mavo. Er is niets aan de hand met je. Gevoelens komen op den duur vanzelf, bij de een gebeurt dat eerder dan bij de ander. Maak je daar vooral geen zorgen over want dat is echt niet nodig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik wil zeggen is dat de verschillende aspecten van een ontwikkeling zich op verschillende momenten voordoen. Je hebt lichamelijke ontwikkeling en geestelijke/intellectuele ontwikkeling. En de ontwikkeling van al deze aspecten vindt nog sprongsgewijs plaats ook. Het lijkt mij plausibel dat een sterke lichamelijke ontwikkeling niet evenredig overeenkomt met geestelijke ontwikkeling. Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Het is meer een vermoeden van mijn kant.
zoiets had ik ook, pas vanaf mijn 17e vond ik meiden pas leuk worden.
dit was trouwens tegelijk met de tijd dat het allemaal wat beter ging op school.
nadat ik mijn middelbare school af had en ging doorstuderen kwam het bij mij pas.

misschien dat je onderbewust wel vind dat je eerst school moet afmaken, of eerst een bepaalde sportprestatie moet halen voordat jij jezelf er de tijd voor geeft.

maar het komt vanzelf wel een keer, en zoals anderen al hebben gezecht heb geduld en dwing jezelf er niet toe want je moet er wel plezier hebben in wat je doet, daar gaat het om.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn, dat jouw hormonen nog niet zo ver zijn,als bij andere jongens van je leeftijd. Een andere mogelijkheid is,dat je a sexueel bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk persoon is anders, sommige zijn 11 en al 20 keer verliefd geweest en een ander is 40 en nog nooit verliefd geweest.

Als ik naar mezelf kijk, ik ben nu 30 en ik heb gemiddeld 3 maanden nodig om enigszins verliefd te worden.
en dat maakt helemaal niet uit. Ik doe het gewoon rustig aan.

en wat het hetero/ homo gebeuren betreft. Voor jezelf maakt het niet uit, jij wilt alleen gelukkig zijn. het is meer voor anderen dat zij jou kunnen benoemen. mensen willen andere mensen graag in hokjes plaatsen. ( daar voelen ze zich veilig bij)

Ik noem mezelf: bisexueel-hetero georienteerd
Dat houd in dat ik zowel kan genieten van van een vrouwen als mannen lichaam, maar ik word ( tot nu toe) alleen verliefd op mannen.

Ik vind dat niemand of homo of hetero MOET zijn. ik vind dat je als persoon van andere personen moet genieten ongeacht sekse.

Geniet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor, dat is helemaal niet raar! Ik heb mijn vriend op zijn 18e leren kennen, en ik ben ook pas zijn eerste echte vriendin. Vóór mij was hij ook helemaal niet geinteresseerd in meisjes, hij ging liever gamen of sporten of chillen met zijn vrienden.

Zolang als je geen gevoelens voor iemand hebt, zal je ook weinig interesse voor meisjes houden. Zodra je gevoelens voor iemand krijgt, zal je ook ineens interesse voor dat meisje krijgen.
En misschien tijdens/na een relatie, weet je wat er zo interessant is aan de meiden ;)

Natuurlijk kan het ook zijn dat je deze gevoelens krijgt voor een jongen. Dan weet je eigenlijk pas dat je homo (of misschien biseksueel) bent. Dat kan je nu niet zomaar zeggen.

Oh en op je vraag wat het voor gevoelens zijn: Als je verliefd bent, dan kan je nergens anders meer aan denken, alles heeft wel op een bepaalde manier met die persoon te maken, je wil steeds bij hem/haar zijn, je doet je best om er goed uit te zien voor die persoon, en je probeert indruk op hem/haar te maken.