Wat als iemand erachter komt?

Ik heb sins enige tijdje een daddydom relatie met iemand. En was toen ik nog minderjarig was ook op zoek naar een `vaderfiguur'. Ik heb best veel meegemaakt, en heb ook niet een hele goede band met m`n real vader.
Maar nu heb ik dus een daddydom relatie met iemand, en net had ik een situatie waarin ik op internet een pagina had openstaan redelijk persoonlijk en een huisgenootje/kennis zag dat, tenminste het is vrijwel zeker dat die het zag. Er werd niks van gezegd maar ik voel me hier nu best ongemakkelijk over. Gelukkig is deze site anoniem dus ik hoop ook dat niemand er verder zal achterkomen.
Ik schaam me er namelijk enorm over. Weet iemand misschien wat ik hier het beste aan kan doen? Ik heb namelijk een beetje de neiging hier weg te gaan en letterlijk te vertrekken waarheen weet ik niet, maar ik voel me nu heel ongemakkelijk en schaam me ook heel erg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even los van de vraag omtrent de relatie op zich: als jouw huisgenoot heeft gezien op wat voor pagina je zat, dan zegt dat op zich nog niet veel.
Misschien was je wel op zoek naar informatie, toch? Al surfend kun je soms op rare sites uitkomen...

Het beste antwoord

Wat ik mij precies moet voorstellen bij het begrip 'Daddydomrelatie', weet ik niet.

Maar ik stel mij voor dat je heel veel verdriet hebt gehad in de jaren dat je nog jonger was.

Terwijl je je vader vreselijk miste, kon je tegelijkertijd niet bij hem terecht omdat juist hij de persoon was die jou je verdriet aandeed/bezorgde.

Wat jij dus ging doen is elders iemand zoeken die jou vader gevoelsmatig kon vervangen. Je zocht, volgens mij, de liefde en het begrip die je als jongere zo gemist hebt.

De buitenwereld zal deze relatie ongetwijfeld 'wat anders' beoordelen.

En voor het oordeel, eigenlijk de veroordeling, van die buitenwereld heb jij kennelijk angst.

Ik vind echter dat je je voor je verdriet van vroeger niet behoeft te schamen, dat is meer iets voor de persoon die jou die pijn aandeed.

Ook, wanneer jij je prettig en geborgen voelt in deze relatie, hoef jij je daar toch niet voor te schamen. het is jouw keuze.

Wat je kunt doen om je wat minder ongemakkelijk te gaan voelen is..je innerlijk wapenen.

Dit houdt in dat je maling moet gaan krijgen aan wat anderen van jou vinden. Besef dat het om JOUW leven gaat en om JOUW geluk en trek je niets aan van de mening of de veroordeling van buitenstaanders.

Ik wens je veel geluk in de toekomst..want volgens mij heb je daarvan in je jeugd veel te weinig gekregen.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zat al een antwoord te formuleren, maar hier staat het meeste al in.

Andere antwoorden (8)

Moest even opzoeken wat een daddydom relatie is, maar kwam er al snel achter dat dit geen normale relatie is, dit is niets voor een jong meisje (ik ga er even vanuit dat jij dat bent)
Het is een soort sexspel wat weinig met een relatie te maken heeft.

Ik kan allemaal redenen gaan opnoemen waarom je ermee moet stoppen, maar die weet je zelf wel, anders zou je je er niet voor schamen en er moeite mee hebben, je weet goed dat dit niet klopt.

Kap ermee en zijn genoeg leuke mannen die op een normale manier met hun geliefde omgaan.

Er spelen, als ik je vraag zo lees, veel meer dingen in jouw leven, zoek professionele hulp.
Weggaan helpt vaak niet, want je neemt jezelf altijd mee.

Succes en ga iets doen aan je problemen, dit is niet de oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
't Is toch goed dat je je nu ongemakkelijk voelt en schaamt. Dat betekent dat je zelf ook wel weet dat er iets niet helemaal goed zit. En dat zit het ook niet! Kappen, direct!

Dit is geen vriendschap en dit is geen relatie!!
Dit is een stiekem en gevaarlijk gedoe via de computer. Zoek je vrienden in Real Life! En laat je niet voor de gek houden en beïnvloeden, daar in je eentje op je slaapkamer achter je pc. Daddydom relaties zijn ideaal voor onzekere, jonge, steun- en bevetigingzoekende meisjes. NIET DOEN!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet ook wel dat het misschien niet heel goed is. Daarom schaam ik me er ook voor en probeer ik het te verbergen. En misschien is het een beetje een gevoel proberen te creeeren of te vervangen. Maar als ik daar ben dan lijkt het wel een beetje alsof er iemand is die me mag, en er voor me is. Ik ben er zelf ook nog niet zo heel lang in thuis, ja ik dacht er wel aan vooral vroeger omdat ik op zoek ben gegaan naar een vader die er wel en wel van me houd als het ware dat is wel een gevoel wat ik toch wel heb gemist, en het heeft in de daddydom relatie ook wel met sex te maken. Maar dat zie ik anders omdat het natuurlijk niet m`n echte vader is. Maar toen ik dat venster perongeluk nog had openstaan en ik natuurlijk niet zeker wist of diegene het gezien had, draaide me maag even om.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.mrs-marsha.nl/Nederlands/Spelonderdelen/Mrs.%20Marsha%20daddy_dom.htm^^ dit is dus fake, nep, niet echt. Richt je aandacht op je omgeving en zoek niet de bevstiging bij anderen. deleten, die site!
Dit is geen vaderfiguur, meisjelief! Dit is een dominante man die een onderdanig meisje zoekt om helemaal om te vormen naar zijn wensen.
Meteen stoppen met deze man. Dat je je ervoor schaamt wil ook zeggen dat je niet gelukkig bent met deze situatie. Zoek hulp als je het niet alleen aankan, bvb bij de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook een niet al te leuke jeugd leven gehad , daardoor ook steeds op zoek geweest naar diverse relatie soorten en vormen. dit heeft me uiteindelijk alleen maar verdriet en kwaad gedaan. Dus ik zou zeggen ; er mee kappen en eerst jezelf keer (terug)vinden. En als eerste stap zou ik een keer bellen en of praten met een onafhankelijk iemand....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je merkt op dat je een vaderfiguur mist. Je probeert het even met iets, waar je niet tevreden over bent.

Wat nu?

Neem contact op met het Maatschappelijk werk of met Bureau Jeugdzorg en vraag om een pleeggezin.

Zo'n gezin staat onder toezicht, en dat is veilig voor je.
Je kan er met je vragen en problemen terecht. Je hoeft er niet te wonen, maar het zou best kunnen, dat je tijdelijk bij hen woont.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"En was toen ik nog minderjarig was"
hieruit mag je opmaken dat ze nu meerderjarig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een juridisch aspect. Maar hier hebben we te maken met iemand met een bepaalde behoefte. Dat zijn twee verschillende dingen.
Als ze wil, kan ze heus wel oudere mensen vinden die het fijn vinden om haar te begeleiden op haar levenspad. En dit kan een ingang zijn om die mensen te vinden.
Het is in ieder geval beter (sluit meer bij haar behoefte aan), dan wat ze nu aan het proberen is.
Het is lastig een site te bekijken als je hem maar kort ziet.
Meestal zie je dan maar een paar woorden of een plaatje en dan nog kan dat ook betekenen dat je een beetje zat te surfen.

Wat zou je zelf het liefste willen?
Twee opties (er zijn er veel meer)
Huisje boompje beestje?
Een daddydom relatie waarvan iedereen af weet, het accepteert en waar niemand waar je mee omgaat moeite mee heeft?

Optie één: wordt JIJ daar blij van? Zo ja prima, kappen met die daddydom relatie.
Optie twee: wordt JIJ daar blij van? Zo ja prima, heb .. aan iedereen die niet ruimdenkend genoeg is om jouw je geluk te gunnen.
Mensen zijn ruimdenkender dan je denkt en degene die dat niet zijn, zijn mensen waar ik persoonlijk niet mee om wil gaan. Terwijl ik zelf wel, voor een groot deel, van het huisje boompje beestje ideaal ben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In tegenstelling tot een aantal mensen die antwoordt hebben gegeven ( zonder hen te kort te willen doen ook hun antwoordt is wellicht heel waardevol) weet ik wel wat een daddyDom relatie is en inhoud.

Dit is een volwassen relatie en een "spel"vorm in de BDSM.
Als jij nog erg jong bent ( ik kan je leeftijd nergens vinden) en je zoekt een vader figuur lijkt mij dit niet de aangewezen relatie - immers een vader verwacht (als het goed is) van jou geen seksuele handelingen - een Dady D verwacht dit naar hoge waarschijnlijkheid wel - immers het BDSM "spel"is op erotiek en seksueel handelen gerichte hobby/levenswijze.

Dus het ligt er maar aan waar je op uit bent, ben je volwassen genoeg om zo een relatie aan te gaan - waarin jij overigens dan de grenzen bepaalt (!!!!)

Of ben je meer oprecht opzoek naar een vader ?

Weglopen is trouwens meestal niet de juiste optie - je schaamt je - wat betekent dat je daartoe in staat bent en dus kennelijk waarden en normen hebt mee gekregen van thuis uit.
Dit is positief, en wellicht zou je over je schaamte heen kunnen stappen en eens een goed gesprek kunnen voeren vaak hebben mensen meer begrip dan jij denkt.

Zelf ben ik masochist en zit dus in "het wereldje" en ben open en eerlijk naar andere mensen over deze gevoelens en merk dat er meer begrip is dan ik (vroeger) voor mogelijk had gehouden.

Overigens als je wel (18+) "volwassen/meerderjarig" bent kan ik je ook de vssm aanbevelen daar zitten mensen die je eventueel ook verder kunnen helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een dikke +
He,

Ben het eens met stapper en daarnaast wil ik nog even toevoegen:

Echt veel meer mensen dan je in eerste instantie zou denken, doen aan seks die onder de noemer 'afwijkend' valt. Pech voor jou dat je vrijwel zeker betrapt bent. Een beetje een harde manier om te leren dat je echt niets moet open laten staan (vooral als je je ergens voor schaamt).

Waarschijnlijk (als je huisgenootje op de hoogte is van de fatsoensnormen) zegt ze er niets van, aangezien ze dit niet had mogen zien en het privé is. Dit weet ze dondersgoed en als het geen roddeltante betreft, dan houdt ze haar mond er ook over tegen anderen.

Zelf heb ik ook misschien een ietwat -laten we het netjes houden- afwijkend seksleven en probeer ik dit gewoon privé te houden. Als iemand er toch achterkomt en er over begint, krijgt diegene te horen dat het hem/haar niets aangaat (natuurlijk wat vriendelijker) en dat mijn seksleven iets van mij is.

Geniet van je seksleven en wees voortaan een beetje meer op je hoede haha ;-)