Hoe moet je masturberen. [Als man?]

En hoe oud begint men vaak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
49.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laten we beginnen het masturberen te noemen, dat is al een eerste stap in de goede richting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mastruberen bestaat niet, dus dat kan niemand je leren.
Misschien een idee om eerst nederlands te leren en daarna in je vrije tijd zo nu en dan eens te masturberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De spelfout is bij uitzondering aangepast omdat de vraag anders via de zoekmachine later niet is terug te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede site met veel informatie is sexwoordenboek, geschreven door een seksuoloog: http://www.sexwoordenboek.nl/masturberen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gebruik je oren goed,of er iemand aan komt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben misselijk. Wat moet ik doen?
Dat was ook een vraag van jou op GV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
b.t.w.
Weten jullie welk lichaamsdeel je het meest gebruikt, tijdens het mastuberen......... (je oren, om te luisteren of er iemand aan komt)

Antwoorden (11)

dat is echt handwerk !

Toegevoegd na 2 minuten:
men begint als het gaat kriebelen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mastruberen kan op een aantal verschillende manieren, met je linker hand of rechter hand en vergeet niet met beiden. Mastruberen is het erotisch opwekken van gevoelens door de penis te stimuleren (Mastruberen). Je kunt de penis vasthouden en op en neer gaande bewegingen maken. Wat het fijnste is verschilt per persoon. Je moet er gewoon een keer de tijd voor nemen en zelf ervaren wat jij het lekkerst vind

Wanneer jongens beginnen met Mastruberen is meestal in de puberteit. ongeveer 13 jaar en ouder. zelf begon ik al redelijk vroeg omdat ik vroeger met wat oudere jongens omging en hier bij wilde horen. Het is dus totaal niet erg wanneer je begint. Je moet er klaar voor zijn en dat merk je meestal zelf wel

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leeftijd is niet gebonden, je doet het wanneer je zin krijgt.
en hoe je het doet?
ook dat bepaal jijzelf, er is een "hand"leiding voor.
geniet er maar van!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gemiddeld begint een man hiermee op zijn 13e jaar.
Je moet jezelf in extase brengen zodat je een erectie krijgt.
En dan met je hand het velletje van voor naar achter bewegen met je hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meest gebruikte techniek voor zelfbevrediging van een man (aftrekken) is het met de vuist of een paar vingers op en neer bewegen van de voorhuid over de eikel of rond de schacht van de penis totdat een orgasme en zaadlozing worden bereikt. Vaak wordt de op- en neergaande beweging versneld naarmate de ejaculatie nadert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat de vorige schrijvers er niet bij vertellen is dat het nog leuker is (maar ook een kunst) om daar te komen net voor de ejaculatie.
Eens voorbij" the point of no return" .... gaat het vlug naar af....alsof Uw fietsband leegloopt.
Ben je niet voorbij het punt...kan je lekker opnieuw beginnen.
Raar dat ze daar bijna geen boeken over schrijven ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 woord porno

Leeftijd is er niet op te plakken maar vandaag begint men er steeds jonger aan.... Maar het is vooral in de pubertijd dat men veel masturbeert omdat dan je hormonen groeien

Toegevoegd na 5 dagen:
owja kijk anders naar patrick kicken :
http://www.youtube.com/watch?v=1wzr6aPQDC0
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kun je allerlei info vinden, ook 'instructies' voor masturberen. Maar dat is natuurlijk persoonlijk, je ontdekt vanzelf wat je het lekkerst vind

http://www.sense.info/nc/ontdek-je-lichaam/

En de leeftijd? Dat is ook erg verschillend, de gemiddelde leeftijd is volgens mij 13. Je begint ermee als je er aan toe bent en er zin in hebt.
13 jaar geleden
Masterberen doet men inderdaad met de linkerhand en/of de rechterhand.
En dan van boven naar beneden te bewegen.
Dat is de basis.
Je kunt zelf nog handvariaties verzinnen.
En volgens mij begint het rond 12-13 Jaar.

Toegevoegd na 1 dag:
Als ze zich gaan ontwikkelen naar volwassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt toch wel eens op een feestje met een flesje cola of bier gespoten ? Zo gaat masturberen ook, flink schudden. Alleen hier niet je duim op het gaatje houden, dat kan zeer pijnlijk zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je geeft helaas niet aan of je links of rechts handig bent?
Voor de zekerheid kun je beide handen gebruiken, als ik jou was zou maar eerst eens flink oefenen, gezien de volgende stap (neu......) nog veel ingewikkelder is. Voor alles geld "oefening baard kunst" en pas op voor het plafond ("het" blijft lang hangen en gaat op den duur druppen)

Toegevoegd na 7 minuten:
Goeie Vraag is voor mij een fantastische site, met zeer veel informatie, welke voor 99% zeer bruikbaar is. Ik begrijp echter niet dat er op vragen zoals deze, serieus antwoord wordt gegeven.
Je volgende vraag zal wel zijn "hoe leer ik lopen"?