Wat mis je als je nog nooit hebt gezoend?

Een meisje vroeg me een paar dagen geleden of ik het niet erg vond, dat ik nog nooit had gezoend. Ik antwoorde daarop nee, maar daarna ben ik me gaan afvragen of ik eigenlijk wel iets mis. Dus mijn vraag is: Wat mis je als je nog nooit hebt gezoend?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hangt er een beetje vanaf. Hoe oud ben je?

Antwoorden (11)

een interessant spannend heerlijk gevoel,
smaakt naar meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan het heerlijk zijn als het gedaan wordt met de juiste persoon, een persoon waar je een klik bij voelt, waar je echt graag mee samen bent.

Toegevoegd na 51 seconden:
Nooit doen als het meisje rookt,kun je net zo goed een asbak likken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lk7 moet het wel stimorol zijn anders is het nog zo goor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas proef je een sigaret overal doorheen. Ik blijf het smerig vinden, ook al wordt het bedekt door pepermuntsmaak.
En of dat dan een man/jongen of vrouw/meisje is maakt volgens mij niet zo veel uit.
Je mist de kans op het uitwisselen van bacteriën, kans op de ziekte van Pheiffer.

En daarnaast, wat mijn voorganger al zegt, als je zelf niet roker bent en je partner rookt wel, dan mis je niet heel veel, is inderdaad een beetje als het uitlikken van een asbak.

Oke en nu het minder cynische antwoord: Als je zoent met "de ware", dan mis je ook het fijne gevoel dat er even niets anders op de wereld is dan jullie twee, het hele totaal in elkaar opgaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joh,dat was een voorzet voor open doel! Je had uit volle borst JAAA moeten roepen,dan had ze je waarschijnlijk de eerste beginselen bijgebracht!
De 1e zoen is lekker maar de daarop volgende gaan steeds beter smaken,het is kortom een heelijke gewaarwording.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat laat zich niet uitleggen.
De ware vinden en uitproberen is de beste raad die ik je kan geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar.........,
kom je pas achter ná jouw eerste, (en natuurlijk wederzijds oprechte) actie op dit vlak!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan mis je één van de fijnste en meest intieme dingen die er bestaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nog nooit hebt gezoend, mis je niks. Heb je het 1x gedaan en daarna niet meer, dan weet je wel wat je mist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoenen geeft een heel prettig intiem gevoel. Ik zou het niet willen missen, net als knuffelen of seks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gevoelens kan je nooit uitleggen in woorden aan iemand die dat gevoel nog nooit heeft gehad. Mooi voorbeeld van iemand(Leo Krans): Beschrijf aan iemand hoe je je voelt als je aan het skydiven bent...Dat kan je niet verwoorden. Je kan wel zeggen dat je je angstig/vrij/luchtig voelt, maar de enige manier om het echt te weten(en te beseffen) is door het zelf mee te maken/te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mist één van de mooiste vlinder - in - de - buik en zachte genots ervaringen als je nog nooit met de juiste hebt gezoend.

Je mist één van de onprettigste ervaringen op seks en liefde gebied , als je nog nooit met de niet- juiste persoon hebt gezoend.

Overigens kan een heerlijke tongzoen erotischer zijn dan geslachtsgemeenschap met iemand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moraal van het verhaal : Wacht totdat "alles " goed voelt met iemand en zoen dan pas.