Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

doet het pijn als je voor de eerste keer vrijt?

ik heb een vriend en zijn er allebei aan toe maar ben bang dat het heel erg pijn doet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
850

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Nee dat is maar een gerucht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hangt van persoon af. velen zeiden tegen mij dat het meeviel anderen zeiden dat het verschrikkelijk pijn doet. ik heb het persoonlijk ervaren als heel erg pijnlijk waarbij bloedverlies (beetje) plaatsvond.
een vriendin van mij had helemaal geen pijn ervaren noch bloedverlies. probeer maar relax te zijn en doe het rustig aan, misschien ervaar jij het plezierig.. zonder pijn!
het is een speciale moment maakt het er beste van!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan wel een beetje pijn doen. Maar als jullie het voorzichtig doen en een beetje voorspel en e.v.t. wat glijmiddel gebruiken gaat het vast zonder veel problemen.
Het belangrijkste is om ontspannen te zijn en er de tijd voor nemen en je op je gemak voelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
inderdaad, rustig aan doen en voorzichtig.
Ik voelde het de eerste keer wel een beetje aan mijn piemel. Het deed niet zoveel pijn, was na paar minuten ook verdwenen.

Voelen zul jij altijd, maar als je goed nat bent en je vriend doet hem er langzaam in zal de pijn wel meevallen. Niet drukmaken. Als je teveel pijn hebt vraag je hem toch te stoppen, daarna probeer je het na een tijdje weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eerste keer bij mij deed wel pijn, maar niet zo'n pijn dat het heel vervelend werd ofzo. Het vervelendste vond ik vooral dat het eerst niet lukte (hij was nogal groot geschapen en ik nog maagd dus), het duurde even voordat hij naar binnen kon. (glijmiddel kan handig zijn, en zelf blijven ontspannen) Als je vriend gewoon zachtjes doet en niet meteen te diep gaat en je ontspannen bent, dan valt t vast mee allemaal. Ik vond het al snel lekker. Bloedde wel een beetje tijdens en achteraf maar dat ging ook weer over dus niks aan de hand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding