Hoe vaak de lakens verschonen?

Kijk het zit zo. Ik heb geen vaste vriendin en woon bij mijn ouders dus af en toe een weekend of nachtje bij een meisje. Maar als je dan seks hebt dan laat zo'n meisje meestal een behoorlijk natte zooi achter. Aangezien ik of zij toch naar 1 dag weer weg is en pas naar een paar weken weer terugkomt is het logisch om meteen het beddengoed te verschonen.
Maar......
Wat als je nou een vaste vriendin hebt. Dus voortdurend die natte zooi in je/haar bed. Moet je dan elke keer de lakens verschonen? Of gaat het vanzelf weg?

Er zijn vast volwassene die hier hun eigen manieren of ervaringen voor hebben?

Weet jij het antwoord?

/2500

een handdoek voorkomt dat je bed vies wordt.

hey, gebruik een vaste dag, bijvoorbeeld de zaterdag dat je je beddengoed lekker verschoond !! laat de wasmachine het werk doen, en hang je dekbed lekker uit het raam. En als je gemeenschap heb, zou ik zowiezo standaard een handdoekje klaarleggen. Wel zo prettig,, ook voor haar !! Heel veel succes ermee !! Liefs, xx

Bedankt!! Jullie reaktie geven mij een heldere beeld van de gemiddelde Nederlander. Soms je zweet snachts. Bovendien je moet een dosis van bedgoed te hebben. Ik verschoen mijn bed elke 3 dagen, zomer en winter, het maakt niets uit. Swinters gaan wij ook minder onder de dusch?.................. :-) sommige mensen dat ik ken well.... ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100