Ja dat 'kan'. Dan komt dat doordat ze de juiste technieken niet weten. Lichamelijk kan het volgens mij altijd, maar het kan een heleboel proberen nodig hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, in sommige culturen worden meisjes op zodanige wijze verminkt ("besneden") dat de clitoris (of zelfs alles) wordt beschadigd of weggehaald. In dat geval zal ze veel minder kunnen genieten van sexueel contact.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag een motivatie voor de min.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoeld wordt, denk ik de motivering, dus de argumenten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk door de onsmakelijke feiten,
heb mijn vriendin graag voor 100%
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, feiten zijn feiten, hoe onsmakelijk ook. Je kunt je ogen er niet voor sluiten dat er soms dingen gebeuren die ronduit schandalig zijn.
Over het algemeen, (zonder verminking als bovengenoemd), kan ieder meisje klaarkomen.
Alleen iedereen op een andere manier, iedere vulva is anders.
En moet ook op een andere manier geprikkeld en gestimuleerd worden.
Om daar achter te komen moet je gewoon veel experimenteren!
Waarschijnlijk kom je er dan vanzelf achter, maar het kan lang duren voordat je het gevonden wat jou tot een climax brengt.
Voor ieder persoon is dat punt ook verschillend de een heel snel de ander helemaal niet.
Je kan je climax bereiken bij penetratie, stimulatie van de clitoris, of alleen door beide.
Alleen dan is het nog de manier van de penentratie en de manier van de stimulatie.
Vaak heb je je jezelf ook eerder tot een hoogtepunt dan wanneer een ander het bij je doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan wel voorkomen maar dat is heel zelden.
Vaak is het het gevolg van misbruik of trauma waardoor een meisje of vrouw niet opgewonden wordt en daardoor geen orgasme krijgt.
Sommige vrouwen vrouwen komen makkelijk klaar dan andere daar ligt voor haar partner een uitdaging het toch te bewerkstelligen.
Om bij een vrouw die makkelijk klaarkomt een orgasme te bereiken is leuk maar bij een vrouw die daar meer voor nodig heeft dan "een zwoele blik" is het voor haar partner ook heel bevredigend om dat toch gedaan te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
Poca, meestal is het voor een vrouw die misbruikt is of een trauma opgelopen heeft het belangrijkste dat je haar een veilig gevoel geeft. Als het echt om haar gaat is het niet zo interessant of ze klaar komt als wel dat ze zich geliefd voelt, bemind. Dat bewerkstellig je door haar vanuit je hart te vertellen hoe mooi je haar vindt, van haar houdt en haar in je armen te nemen. Dat luisterende oortje van veel vrouwen en haar lichaam wat omarmd wordt zal dan ene grote erogene zone zijn geworden. Als je je daar op focused hoef je het niet als uitdaging te zien om haar klaar te laten komen, dat komt dan vanzelf wel, het is meer de uitdaging haar lief te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Kristal; Helemaal met jou eens.
Maar mijn antwoord bestaat uit 2 delen ik bedoelde met het 2de deel niet de vrouwen (meisjes) uit het eerste maar meer vrouwen in het algemeen niet de mishandelde.
Kristal
13 jaar geleden
@Poca, ja ik zag in een antwoord van jou op een andere vraag dat je tantracursussen hebt gedaan dus dan begrijp je wel wat ik bedoel.
Je antwoord kwam me prestatiegericht over maar ik neem aan dat je dat anders bedoelde :-)
Ja dat kan. Klaarkomen heeft uiteindelijk toch het meeste te maken met "tussen de oren". Wanneer je je niet prettig voelt bij iemand, of gespannen, of onveilig, of je hebt een nare herinnering dan kan je je clitoris op honderd manieren stimuleren maar je komt niet klaar. Het beste is om, als je moeite hebt met klaarkomen, het zelf in een veilige omgeving uit te proberen hoe het lichamelijk voor je werkt. Doe dat wanneer het je leuk lijkt om te doen en als je je ontspannen voelt. En jezelf vooral de tijd gunnen, het hoeft niet binnen een bepaalde tijd, er staat geen tijd voor. En als het niet lukt neem het jezelf dan niet kwalijk maar zie het meer alsof je een leuke oefening hebt gedaan die je wel vaker zou willen uitproberen. Wees aardig voor jezelf, dan kom je er wel ;-)
13 jaar geleden
ja, er zijn zelfs meer meisjes/vrouwen die helemaal niet klaarkomen. Slechts 10% van de vrouwen heeft vaginaal vocht. in de eierleiders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
Leg eens uit wat dat met klaarkomen te maken heeft?
Ik begrijp het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaginaal vocht in de eileiders? Wat heb je daar nou aan?
Met de juiste technieken, die zowel door vrouwen/meisjes als door hun partners gebruikt kunnen worden, zijn ze allemaal in staat om een orgasme te krijgen. Als er een blokkade is, heeft dat bijna nooit een lichamelijke oorzaak, maar het kan komen door onzekerheid, te weinig aandacht, onervarenheid, negatieve ervaringen in het verleden en nog veel meer. Geduld is belangrijk, een positieve instelling ook. Als het echt niet lukt, kan de hulp van een goede sexuoloog een goede uitwerking hebben. Eén ding: wees niet té gefixeerd op klaarkomen, want juist dan is de kans het grootst dat het niet lukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
Zinvol antwoord Krans +
Kristal
13 jaar geleden
Frans bedoel ik ;-)
ja dat kan.
Mocht het over jouzelf gaan; er zijn verschillende manieren waarop je kunt klaarkomen. Heb je die allemaal al eens geprobeerd? Van 'neuken' alleen komen maar weinig vrouwen klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Achh wat maakt dat nuit man zolang jij maar klaarkomt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ooit gelezen dat maar 2 op de 3 vrouwen klaarkomt.
33.3% komt dus niet klaar.
Waarschijnlijk komen vrouwen in je omgeving er niet openlijk voor uit.