Hoe komt het dat als sommige mannen een gesprek met een vrouw aanknopen ze weldra het gevoel krijgen dat ze ermee mee willen vrijen ?

Dus niet puur het antwoord dat wat we (al) weten nl. dat wat alle mannen willen !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Wat meespeelt is het feit dat de vrouwen waar mannen mee naar bed gaan, altijd vriendelijk tegen hun zijn.

Als een man een gesprek aanknoopt met een vrouw en die vrouw is vriendelijk, dan kan de man het onderscheid niet meer maken. Hij denkt dan wat is ze aardig, ze zal wel met me naar bed willen.

Maar vrouwen zitten anders in elkaar. De man weet niet, dat bij een kennismaking met een vrouw, het laatste waar die vrouw aan denkt, sex is. Zij hoeft wat haar betreft niet duidelijk te zijn over afwijzing ze denkt helemaal niet aan sex. Dat komt niet in haar op.

Terwijl bij een man sex het eerste is waar hij aan denkt als hij een min of meer aantrekkelijke vrouw ziet.

Ook als de man de vrouw langer kent blijft dit probleem bestaan omdat vrouwen erg onduidelijk zijn. Niet direct in hun afwijzing. Ze willen alles met de mantel der liefde bedekken.

Terwijl de man, al heeft de vrouw honderd maal gezegd "ik wil niet met je naar bed" altijd hoop blijft houden.
Bepaalde mannen zullen een afwijzing niet accepteren. Dat wordt mede veroorzaakt doordat ze (in hun perceptie) op het verkeerde been worden gezet.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Sommige mannen hebben nu eenmaal een gevoel dat ze alle vrouwen die maar even aandacht hebben voor ze al is het maar een normaal gewoon gesprek direct verder willen onderzoeken. Een soort drift die te vergelijken valt met het oerinstinct. Jammer is het wel dat deze dus sommige mannen nog steeds zo naar vrouwen kijken of zoals je wilt over vrouwen denken.
12 jaar geleden
Omdat uit een gesprek kan blijken dat een vrouw aardig, nederig, behulpzaam, niet arrogant is. Maar vooral open voor een gesprek. En daar vallen de meeste mannen ook op,
Mannen horen dat van elkaar, wat ze van die ene vrouw vinden, en sommige zien die vrouw dan, hoe ze wordt omgeschreven, in plaats van hoe ze werkelijk zou zijn, het valt dan bij andere mannen ook in de smaak, en vaak is er al eerder gesproken over het willen vrijen met haar. Dit gebeurt vaak buiten zo'n persoon om.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat dat komt omdat ze de vrouw in kwestie heel leuk/aardig vinden.
Het gevoel van vrijen is dan een logisch gevoel.
Ik vind het idee van mannen lopen hun lul achterna wel kort door de bocht.
Er zijn ook genoeg mannen die zich ook niet zomaar willen geven, maar wel aan een vrouw die ze leuk vinden.