Een vriendin van mij vertelde dat ze haar man alleen maar met de hand bevredigt. Verder hoeft/wil hij niets!

Ik denk dan: Heeft hij een vriendin? Waarom wil hij niet met haar vrijen?

Wat betekent dat volgens jullie (of zou dat kunnen betekenen?)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Over hun relatie kan en wil ik geen oordeel geven, maar het lijkt mij dat die man wat erg egoïstisch is. Als ik zijn echtgenote zou zijn, zou ik mij behoorlijk misbruikt voelen omdat hij kennelijk alleen maar aan zichzelf schijnt te denken. Dat de betreffende vrouw dit heel lang volhoudt lijkt mij dan ook volkomen uitgesloten. Gr. Ton

Bronnen:
mijn hart

Als die man daar juist heel gelukkig van wordt, hoeft er niet perse iets mee aan de hand te zijn. Als je vriendin er geen moeite mee heeft, moet je er naar mijn mening niet mee bemoeien.

Zijn sexuele ontwikkeling is verstoord. Dit is een makkelijk oordeel natuurlijk. Daarom lijkt het me beter dat jouw vriendin met haar man naar een sexuoloog gaan.

Dat hoeft helemaal niets te betekenen. Iedereen heeft op sexgebied zijn eigen (soms vreemde) dingen. Sommigen mensen doen een lederen pakje aan, laten zich in een kooi opsluiten en worden graag uitgescholden. Dan vind ik dit nog normaal! Niet erg dus, als ze beiden tevreden zijn hoeft dit helemaal niets te betekenen.

Dat hoeft niks te betekenen! Maar als vriendin zijnde kom je dan toch heel wat tekort lijkt mij;-)

Zo lang ze er beide geen problemen mee hebben, is dat hun zaak, toch? Iedereen doet waar hij/zij zich fijn bij voelt. Misschien houdt hij gewoon niet zo van penetratie, zo zijn er wel meer mensen. In de bron iets wat eenzelfde situatie zou kunnen zijn.

Bronnen:
http://uk.answers.yahoo.com/question/index...

Tja mannen vinden dit nu eenmaal erg lekker. Het kan zijn dat hij het gewoon lekker vind maar ook dat hij gewoon erg lui is en het wel best vind zo. Natuurlijk kunnen er ook andere reden zijn zoals zijn gewicht, of haar gewicht, dan gaat het gewoon allemaal niet meer zo prettig en comfortabel en soepel zeg maar. Wel sneu voor je vriendin, voor haar is er nu toch ook niet veel meer aan lijkt mij, qua verrassing is er zo weinig variatie mogelijk. Of ze moet er ook vrede mee hebben natuurlijk maar dan had ze het waarschijnlijk vast niet aan jou verteld. Mocht het echt een probleem zijn kan ze het gewoon aankaarten bij haar man, die moet toch ook begrijpen dat een saai sexleven vaak tot andere dingen kan leiden... ( dit vertellen of iemand anders als voorbeeld geven werkt meestal goed dan gaan ze hun best weer doen ;-) als ze even worden wakker geschud.)

als vriendinnen vertel je elkaar alles nou ja.... maar dit soort verhalen zou ik zelf nooit vertellen ik zou me dan als vrouw erg onbevredigd voelen of zelfs misschien wel niet goed genoeg we hebben het wel over aan een kant bevrediging toch!! mijn conclussie is hij is misschien een homofiel die hoeven/en willen die ook niks met vrouwen misschien moet je vriendin een man zoeken die ook aan haar denkt en niet egoistisch alleen aan eigenbelang denken

Dit heb ik eerder gehoord. De reden hiervan was dat haar man een gay was. Alleen voor de omgeving was het 'een perfecte huwelijk', verder wilde hij niets met haar te maken hebben. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat hier ook sprake van is maaaar het kan

Dat kan. Maar als hij zijn vrouw niet ter wille is, is het een egoist. Hij zijn plezier zij ook. Die situatie ken ik maar nadat ik mijn vriendin geholpen heb, vliegen de spetters er vanaf.

als dat hetgene is waar hij zich prettig bij voelt dan zal t wel normaal zijn, maar als vriendin zou ik sowieso vragen wat er mis is. vaak heeft seksueel misbruik -en of seksueel geweld toch wel mee te maken dat er geen toenadering wordt gezocht...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100