Wat voelt een meisje als een jongen in haar klaarkomt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
283K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wooow veel minnen ;o

Antwoorden (13)

nattigheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Frencie
5 jaar geleden
;-) ;-) ;-)
Helemaal niks...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
origineel ben je niet qua reacties. .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...nog zo één....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha niet te geloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom zou je het dan nog doen als je toch niets voelt......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat de rest er omheen wel leuk is! het gaat toch alleen om dat ene moment waarnaar gevraagd wordt... tssss
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo is dat, AchterDeGer. Het gaat toch niet alleen om die twee seconden..... Bovendien werd er inderdaad alleen naar dat specifieke moment gevraagd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies! Ze lezen de vraag niet goed!( inkie)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zijn dat mensen die dat het allerbelangrijkste vinden en de rest er omheen gewoon vergeten ( of het niet weten... ik noem het de liefde bedrijven, die onwetenden prakken gewoon hun geval er in en that's it haha)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Je antwoord klopt, en dat is maar goed ook. Stel je toch voor dat de binnenkant van je vagina heel gevoelig zou zijn en dat je er dan een paar kinderen doorheen zou moeten wurmen ;-)
Onwetend grut, die minners.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies! die weten niet wat het belangrijkst is...
maar goed, ik heb nu wel genoeg gezegd over dit onderwerp, ze 'minnen' nog maar een tijdje door.
Afhankelijk of je vrijt met condoom; met condoom voelt een vrouw haast niets. Zonder condoom voel je soms een soort kriebel en daarna is het natuurlijk extra vochtig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kriebel van het sperma wat in je komt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar je moet er wel op letten....vaak ben je zo met je partner bezig dat het langs je heen gaat!
Cryofiel
13 jaar geleden
Als zijn sperma langs je heen gaat, kan hij echt niet mikken...   ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, nee inderdaad......iets concreter; het moment!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wha ha....prroessst!!! En als je dan "zo met je partner bezig bent" mymelodie, hoe kan je "het moment" dan missen? Dan zou je toch "denken" dat je het júist voelt, je hoeft er toch niet op te letten? Tenzij je zelf met andere dingen bezig bent natuurlijk. Ik bedoel, alles wat hij er allemaal omheen doet, om "dat moment" (gekke bekken trekken, rare geluiden maken, stuiptrekken, om God roepen, of juist vloeken) lol.... kan je toch niet afleiden van het gevoel in je vagina zeg maar...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk erbij wat je wilt!
Heb even gewacht omdat je eigenlijk antwoorden van vrouwen wilde.
Heb dus even gevraagd hier of mijn idee dat ik in de loop der jaren heb opgedaan klopte.
Als vrouw voel je een mannelijk lid kloppen en als hij diep in je zit zelfs in je spuiten.
Daarna zul je inderdaad voelen dat het opeens natter wordt en kan het zelfs een prikkelend gevoel opwekken.
Geen vrouw is hetzelfde en hoe je dat ervaart zul je zelf moeten ondervinden de ene vagina is ook gevoeliger dan een ander.
Bij anale sex is de ervaring soortgelijk.
Bij orale sex zul je buiten een kloppend lid ook het zaad proeven wat in je mond komt wat de ene vrouw heel lekker en opwindend vindt en een ander weer vies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry om je teleur te moeten stellen, maar ook het kloppen van dat lid voel je niets van. Alleen de ingang is gevoelig, aan de binnenkant liggen (afgezien van de g-spot) verrassend weinig zenuwen. Vandaar dat bijzonder weinig vrouwen klaarkomen van penetratie, daar voel je niet zo heel veel aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het verschilt per persoon.. ik herken dat 'kloppen' wel. Rare minnen allemaal..
Kimath
13 jaar geleden
Dat kloppen heb ik ook wel eens gevoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zullen vast "ïk voel niks dus het is niet zo" minnen zijn.
(sowieso veel minnen, ook bij de andere antwoorden) Behalve aan de vrouw ligt het ook aan de man:
"super soaker" of een kwakje dat net zo lief thuis was gebleven? (jullie begrijpen het idee vast wel)
Kimath
13 jaar geleden
Het ligt een beetje aan het standje waarin je je bevind, wel of geen condoom, de grootte en dikte van het mannelijk lid, en hoe diep deze zich bevind, maar je kunt het inderdaad wel eens voelen. Van mij een plusje, het is een goede omschrijving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@mormel; Mij stel je niet teleur hoor.
Zoals ik al zei ik heb even informatie ingewonnen bij mijn vrouwelijke wederhelft voor dit antwoord.
En mijn stelling dat de ene vagina gevoeliger is dan de andere blijkt wel uit de andere reacties. Dat maar weinig vrouwen klaarkomen van enkel penetratie is denk ik het gevolg van het gebrek aan voorspel of uithoudingsvermogen van de man daarbij de juiste positie vinden is ook heel belangrijk.
Eventueel een dusdanig standje zoeken dat tijdens de penetratie ook de G-spot of de clitoris gestimuleerd wordt zal wel als vals spelen gezien worden maar zorgt wel voor orgasmes tijdens penetratie. @de rest;
De vele (ongemotiveerde) minnen bij dit soort vragen en de daarbij behorende antwoorden zijn denk ik het gevolg van onwetendheid en of ongeloof dat er ook mensen zijn die veel plezier beleven aan sex en daarbij iets verder gaan dan "recht op en neer" zichzelf niet in hokjes plaatsen en niet bang zijn om eerst eens iets te proberen alvorens te oordelen.
Snuffel
13 jaar geleden
Ik voel het ook altijd zo. (Ik ben een vrouw). Wat mij betreft is dit antwoord juist. Maar het verschilt inderdaad per persoon, dus die minnen zullen wel komen van vrouwen die het anders voelen, evenals bij de andere geminde antwoorden. Soms voel je niks, soms wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik herken het kloppende gevoel ook.. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mormel denkt, dat haar persoonlijke ervaringen, gelden voor elke andere vrouw, en vergeet hierbij, dat én elke vrouw anders is, én elke man! Als je zelf het gevoel niet kent, wil niet zeggen dat anderen dit ook niet kennen, dat is een beetje kortzichtig gedacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Inkie daar heb je gelijk in...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ineens het idee dat veel minnende dames (hoe toepasselijk is die term) binnenkort hun minnaar in bed lokken voor toch maar even een testje :-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@hippo; Neh dat doen ze echt niet ;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hah...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kloppen, dat herken ik wel, maar het kwakje zelf? Nattigheid, verder niks.
Dat is moeilijk te zeggen, omdat elke zaadlozing anders is. Als die heftig is, voel je dat wel, een soort extra druk. Maar ik heb ook weleens niets gevoeld, of alleen dat de man (als hij boven 'lag') verslapt bovenop me plofte - dat voel je zeker ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
haha, die laatste regel :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat effect ja ;-)
Lichamelijk voelt een meisje weinig tot niets. Misschien hoogstens wat schokjes van de jongen zijn orgasme, maar ook dit hoeft helemaal niet. Wat ze geestelijk voelt ligt het eraan hoe betrokken ze bij de jongen is.
13 jaar geleden
eigen ervaring kan ik zeggen dat ik het spuiten wel voel.
niet het zaad wat eruit komt, maar wel het stuwen, dus een vrouw/meisje kan wel degelijk iets voelen hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik voel en zie de ontlading wel aan het lichaam van mijn man: oplopende spanning die in één keer wordt losgelaten. Maar het kloppen van een geslachtsorgaan is vrij zeldzaam om te voelen, al was het maar omdat dat wel erg subtiel is in vergelijken met het stoten. Het spuiten voel ik op het moment zelf niet, alleen vlak daarna is duidelijk dat dat is gebeurd, omdat het allemaal ineens natter is.

Ik heb sterk het idee dat het hele concept van vrouwen die altijd heftig geklop en concreet het spuiten zelf voelen is bedacht door mannen voor wie het een egokwestie is om enorm heftig klaar te komen. En dat dit soms wordt bevestigd door vrouwen die het blijkbaar geen probleem vinden om te liegen om het ego van zo'n man te bevestigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh wat goed verwoord, helemaal mee eens!
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zei ook niet dat het niet mógelijk is. Alleen dat het idee dat een vrouw dat áltijd zou voelen onrealistisch is.
zondag
13 jaar geleden
Ben het helemaal met je Suzy, +. Weet niet waarvoor je nu weer 2 minnen hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wederom een top-antwoord van Suzy ; kon niet missen. Je maait me het gras zoals gewoonlijk weer voor de voeten weg. Dus een plus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! En Marleen: de volgende keer is het ongetwijfeld weer andersom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Slijmerig XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet "hoe" ze zich voelt, maar "wat" ze voelt was de vraag. Kijk voor eventuele informatie over de richtlijnen van GV op http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OMG. Wat een reacties geef jij altijd.
Omdat meisjes/vrouwen zich tegelijk lichamelijk en geestelijk 'geven' zou een meisje een warm gevoel van een volledige overgave moeten voelen..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor iedere vrouw is dat weer anders, net als de ene man het anders ervaart om bij een vrouw naar binnen te komen als de ander. Ik persoonlijk voel de penis warmer worden en een licht gevoel tintelend gevoel wat in principe het het gedruip is van de sperma. Maar het is niet zo hevig als veel mensen je willen doen geloven maar wel prikkelend genoeg om er van na te kunnen genieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan niet zeggen, dat het niet zo hevig is als veel mense je willen doen geloven.
Hoezo willen doen geloven. Het zijn ervaringen toch. Je zegt zelf nota bene, dat het voor elke vrouw anders is, maar in praktisch dezelfe zin, zeg je dat "het niet zo hevig is als anderen haar willen doen laten geloven...." Grappig dat sommige dames hier vanuit hun eigen ervaring, antwoord geven op een vraag, en dan denken dat het zó is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar is jouw antwoord, Inkie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals ik al zei Inkie: "IK PERSOONLIJK...." hiermee bedoel ik dus dat ik het zo ervaar. Ik zeg ook "Veel mensen...en hiermee bedoel ik niet iedereen maar dat er mensen zijn die (en die zijn er...) die kunnen altijd en overal vreselijk door overdrijven. Op zich niets mis mee maar als iemand met een vraag als dit komt moet je iemand er niet teveel verwachtingen van geven. Misschien zijn er mensen die het beter voelen dan ik...zou kunnen, maar deze persoon kan het misschien niet voelen (als de persoon in kwestie een meisje is) en dan valt het antwoord erg tegen en ik wil iemand niet teleurstellen. Maar je hebt gelijk, mijn woorden kunnen verkeerd overgekomen zijn, in dat geval...sorry!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Suzy, waarschijnlik heeft Inkie er geen ervaring mee.
Alsof er een injectie heeft plaatsgevonden van een vloeistof van intussen iets minder dan 37° Celsius...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je voelt zn genotsknots kloppen ik heb het idee dat het zn hartslag is want zo voelt het ook en aangezien er op het moment van de daad erg veel bloed naar toe wordt gepompt kan er ook wel een kern van waarheid inzitten toch