als ik klaar kom dan spuit ik niet eens 1cm ver, wat kan/moet ik doen om verder te spuiten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
146.1K
Kimath
13 jaar geleden
waarom wil je dit graag?
Enige manier dat ik kan bedenken, is langer wachten tussen het klaarkomen.
Dan wordt er meer sperma opgebouwd, en komt het er ook met meer kracht uit.

Antwoorden (11)

Niets helaas...misschien helpt het als je zachtjes in je ballen knijpt. Klinkt stom, maar het is het proberen waard. Je zelf meer inspannen kan ook helpen.
Maar mijn vraag is, waarom wil je verder spuiten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vinger half over de opening houden zodat er meer druk achter zit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heeft vooral te maken (denk ik) met hoe lang het duurt voordat je spuit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Probeer er eens een keer langer over te doen. En als je er bijna bent stoppen en na minuutje weer verder. Na een uur kan het niet missen. Dan schiet je gaten in de muur!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe ouder je word hoe minder ver je komt toen ik 11 was kwam ik tegen het plafond nu kom ik max een meter ver.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe ver je spuit is afhankelijk van hoe lang geleden het is, dat je klaar bent gekomen. Hoe langer dit geleden is, deste meer kracht staat er achter de zaadlozing. Als je erg vaak klaar komt, doordat je veel sex hebt, of door zelfbevrediging, zal de hoeveelheid vocht, dat vrijkomt kleiner zijn. Daardoor ook minder ver spuiten.

Je kunt je trouwens afvragen wat het nut van ver spuiten nou eigenlijk is. Heeft eigenlijk geen nut. er is dus ook geen reden, dat je je nu zorgen hoeft te maken.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een keer porna kijkt, zul je zien dat ze daar in iedere film meedere malen wereldrecords spuiten. Dat je in het echt maar 2 mm ver komt, met een paar druppies, tja, dat zie je in die films niet ...
Het heeft weinig belang dat je ver kunt spuiten, omdat de spermatozoïden zelf ook heel goede zwemmers zijn en op ongeveer een half uurtje 10cm afleggen, de afstand die nodig is om tot de baarmoeder te geraken. Je hoeft je dus helemaal geen zorgen te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen niet, maar misschien vindt hij het gewoon leuk om te kunnen prijsschieten met zijn kwakkie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, dat denk ik ook
Het heeft ook met leeftijd te maken, als je 18 bent kun je spuiten als de brandweer, maar met het klimmen van de jaren neemt dat vermogen wel af. En de ene man is de andere niet, er kunnen grote verschillen tussen zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft ook te maken met de mate van opgewondenheid, duur van die staat, hoelang geleden de vorige lozing was.
Kortom hoe meer en hoe langer, hoe verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan harder spuiten door je bekkenbodemspieren te trainen. Daar zijn bepaalde trainings methoden voor waarbij je de spieren aanspant en weer ontspant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je tot het uiterste in een staat van opwinding brengen.
Een methode is om de onderkant van je ballen te strelen en zo te kietelen/prikkelen.

Dan je zó af te rukken,totdat je bíjna klaar komt,maar dan --als je kunt en dat is moeilijk-- ff nog nét op tijd stoppen.

Daarna de handelimng herhalen en dán...hupla:
je gang gaan: zeker weten dat het je dan lukt om verder te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heeft ook een beetje te maken met de hardheid van je jonge heer.
Kom je met een halve slappe tja dan zal je een beetje mee moeten gooien voor die x-tra cm's.
Ja kan ook op het juiste moment hard naar achteren springen.