Ik heb heel snel een stijve, wat kan ik er tegen doen?

Bijv bij de gedachten dat ik porno ga kijken krijg ik al en stijve.het is vrij irritant wat kan ik er tegen doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
45K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meer porno kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd, meer porno kijken. Dan went het en zal hij minder snel stijf worden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet je klok wat meer laten bimbammen. Dat helpt wellicht.
Ritsuka
11 jaar geleden
Gefeliciteerd, je bent normaal. Je kijkt naar iets opwindends -> gelijk resultaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Minder porno kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat vanzelf wel over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar misschien kun je je flatscreen iets anders opstellen als je porno gaat kijken, als je met je nek in een normale houding kunt zitten wordt-ie niet zo snel stijf.

Antwoorden (2)

Denk aan je schoonmoeder, wil hij dan nog niet terug in z'n schulp, dan heb je een serieus probleem.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij heeft hij nog geen schoonmoeder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank kan je beter zeggen: Denk aan het hangende vet aan een de onderarmen van een oude vrouw, dat schud terwijl ze loopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als dat hangende vet nu juist zijn ding is schiet dat ook niet op.
Laat me raden: je bent vrij jong. Nog geen 30, en waarschijnlijk zelfs nog geen 20. Klopt dat?

Heel lastig, maar volkomen normaal. Als vrouw moet ik zeggen dat ik het ook niet fijn zou vinden als ik bij opwinding ineens enorme tieten zou krijgen zodat iedereen mijn reactie kon zien, dus ik snap dat dit ongemakkelijk is. Maar voor jou als man is dit een volkomen normale, gezonde, en goede reactie. Waarom? Als je seks wilt hebben en daarbij wilt penetreren, is het noodzakelijk dat je penis goed stijf kan worden. Geloof mij, er komt een tijd dat je terugverlangt naar het gemak waarmee je nu een erectie krijgt. Al laten we voor jou hopen dat dit nog een jaar of 30 duurt.

Het wordt vanzelf wat minder hoor, dat wel. Voor nu kun je er weinig aan doen. Jonge jongens kunnen soms op de meest onhandige en zelfs genante momenten een erectie krijgen. Veel doe je er niet aan. Sommige mannen helpt het om aan iets zeer NIET opwindends te denken, en soms helpt het om er iets kouds op te leggen. Je zou eens een washandje met koud water kunnen proberen. Als dat niet helpt en je hebt op een onhandig moment een erectie die maar niet slap wil worden, dan kan het helpen om jezelf even terug te trekken en te masturberen. Na een ejaculatie zal je penis immers vanzelf weer slap worden.

In z'n algemeenheid kan het ook helpen om wat vaker te masturberen, zodat je wat minder 'on edge' staat op het moment dat je opgewonden raakt. Maar voor de rest: nee, je doet hier niet veel aan. Behalve aan tafel blijven zitten tot hij weer slap is, en bij de verjaardagsvisite de handtas van je vriendin op schoot zetten misschien :-) Of proberen jezelf af te leiden zodat je niet teveel denkt aan die porno die je wilde gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
En natuurlijk weer een min, van iemand die het niet hebben kan...dit gaat weer nergens over! + van mij....ettertjes...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@HeerVoldemort: die - is vast van een vrouw die wél graag een flinke G-cup zou willen hebben als ze geil is. Anders weet ik het ook niet.. ;-) (Nee serieus, volgens mij is het een correct antwoord dat de vraagsteller ook verder helpt. Als er onjuistheden in staan hoor ik dat zeer graag, maar ongemotiveerde minnen ben ik toch in de loop van de tijd wat minder serieus gaan nemen.)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ja, maar ik vind het gewoon jammer dat daardoor je rating ook verpest word. Dat zou echt anders moeten.
Kristal
11 jaar geleden
Ach HeerVoldemort, ze wordt in ieder geval bemind, daar is ook wat voor te zeggen :-) +1 voor je goede antwoord Lies. Ik vermoed zelf dat iemand jou beminde toen je masturbatie adviseerde ;-))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh dat zou kunnen ja Kristal, dat dat het 'probleem' is. Ach, dan bemin je in elk geval jezelf. Ik heb er zelf geen ervaring mee (wel met masturbatie, maar niet als middel tegen een ál te vlug erecte penis) maar het lijkt me een probate methode. Helemaal gratis zelfs. En als VS naar porno kijkt, ga ik er vanuit dat hij weet hoe het moet :-) En HeerVoldemort: soms zijn anonieme minnaars wel vervelend, omdat het je niet de kans geeft om je eigen kennis uit te breiden of om meer uitleg te geven. Vooral mensen die denken dat je ongelijk hebt maar gewoon zélf niet weten hoe iets zit, vind ik enigszins irritant. Daarnaast heb ik het idee dat veel mensen minnen uitdelen als ze het ergens niet mee eens zijn, in plaats van minnen om de waarde van een antwoord aan te duiden. Dat is immers waar minnen en plussen voor zijn op deze site, en minnen omdat je het ergens niet mee eens bent vind ik gewoon oneigenlijk gebruik van deze functie. En persoonlijk vind ik het wel frustrerend als er weer eens een ongefundeerde en anonieme min komt op een antwoord waarvoor ik moeite heb gedaan om de VS zoveel mogelijk van dienst te zijn. Of was de min-duim hier bedoeld als "duim naar beneden" in de hoop dat dit VS zou helpen zijn lid naar beneden te krijgen? Domweg duwen helpt niet hoor! ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lies12. Wat een leuk en correct antwoord. Iemand die zo antwoord op dergelijke vragen moet een interesant iemand zijn. Ik ben benieuwd naar je leeftijd.
Kristal
11 jaar geleden
Ivanovich... hoe oud ben jij zelf?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou ook mijn vraag geweest zijn, Kristal. En Ivanovich, ik ben eigenlijk vooral ook benieuwd waarom je mijn leeftijd relevant vindt. Verder kun je van alles over mij zeggen, maar ik zou mezelf zeker niet omschrijven als interessant. Maar ik vind je reactie een leuk compliment. Dankjewel!