Kun je een grotere penis krijgen zonder onder het mes te gaan?

Niet voor mezelf (vrouw) en ook niet voor mijn partner.
Ik ben gewoon benieuwd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.7K

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Door bepaalde pillen of door jelken.
De Engelse doktor Brian Richards is een van de personen die wetenschappelijk onderzoek heeft gedaan naar de werking van Jelken. Eind jaren zeventig werd zijn onderzoek gepubliceerd in "British Journal of Sexual Medicine". Uit dit onderzoek blijkt dat 87% van de proefpersonen een grotere en dikkere penis had na afloop. De resultaten van het onderzoek toonden aan dat je je penis wel degelijk kunt vergroten met jelken. Er bleek dat je door jelken je penis maximaal iets meer dan 6 centimeter kan maken en 2 centimeter dikker kunt maken. Door de oefeningen komen er miniscule scheurtje in de spieren van je penis die zichzelf,net als bij de andere spieren in je lichaam, daarna herstellen en vergroten.

Toegevoegd na 54 seconden:
Jelken, ook wel Jelqen genoemd, is een eeuwenoude manier om je penis dikker en langer te maken door middel van oefeningen. Omdat je penis uit spieren bestaat kun je deze trainen net als de andere spieren in je lichaam. Het verschil is wel dat je er veel meer tijd en moeite in moet steken, maar de resultaten zijn er wel. Deze manier van penisvergroting komt steeds meer op in de wereld, omdat het de best werkende methode is.

Toegevoegd na 17 minuten:
De penis;
Aan beide kanten van de schacht bevinden zich de zwellichamen. De zwellichamen zien eruit als een groot sponsachtig reservoir verdeeld in compartimenten waar bloed doorheen stroomt. Daaromheen zit een hard kapsel waar de afvoerende bloedvaten vanuit de zwellichamen doorheen gaan. In rust staan de bloedvaten slechts gedeeltelijk open, waardoor er een beperkte hoeveelheid bloed door de zwellichamen stroomt.
Als een erectie ontstaat, verruimen de bloedvaten zich doordat de spieren rond deze bloedvaten zich ontspannen. De bloedstroom neemt aanzienlijk toe. De druk in de zwellichamen neemt daarmee toe en de afvoerende bloedvaten worden dichtgedrukt tegen het harde kapsel dat de zwellichamen omgeeft, waardoor het bloed niet meer kan wegstromen. Ten opzichte van de toestand in rust hoopt zich vele malen meer bloed in de zwellichamen op, waarmee de erectie zich ontwikkelt.
Het ontspannen van de spieren rond de bloedvaten ontstaat door het vrijkomen van het stofje cGMP in de spiercellen.
opening van de urinebuis

Toegevoegd na 19 minuten:
Zie bijgevoegde afbeelding;
4. Prostaat
5. Spier van de urinebuis
6. Bulbus van de penis (uiteinde van zwellichaam)
7. Musculus ischio-cavernosus (spier van zitbeen naar zwellichaam)
8. Terugtrekkende spier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Briljant! Geweldig, je hand in een OK teken en dan van beneden naar boven of andersom! Maar vergeet niet de warming up!!
ninteddy heeft natuurlijk helemaal gelijk een penis heeft geen spieren, het is idd een soort spons.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn er ook cursussen jelken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen anatomie gehad zeker. Ook in een penis zitten spieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ninteddy, kijk nou gewoon maar eens naar mijn toevoeging. In de penis zitten spieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een penis van iets meer dan 6cm. Dat noem ik nou niet bepaald vergroten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het een vreemd verhaal, dat jelken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-) Hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen het woord al: Jelken! bwgh
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
so!

Andere antwoorden (4)

jawel, afvallen. Bij de meeste mannen ligt het grootste deel van de stam verborgen onder vet. Elke 15 kilo schijnt ongeveer een cm te schelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je 12 jaar bent, kan dat. Dan groeit-ie vanzelf nog 'n stukkie. En als je opgewonden bent, kan dat ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn specialisten die de penis in een stellage zetten,en daar gewichten aanhangen.Ze beginnen met 400 gr. tot 1200 gr. op het laats.Dit is zéér pijnlijk,duurt 12 mnd. en de lengte die de man wint is ongeveer 2 cm.Het is maar wat het je waard is he?
De man kan natuurlijk ook nog altijd een "verlengingscondoom" gebruiken.Deze zijn de koop bij de sexshops,pabo enzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit klopt ja,ik heb dit pas gezien op tv.De meeste mannen waren tevreden met die 1á 2 cm extra,maar de vrouwen vonden dit onzin.Het gaat toch ook niet om de grote of dikte,maar wat je ermee doet,hahaha?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PS...zo'n verlengscondoom wat jij bedoeld...WAARDELOOS.
Ja dat klopt. Ik heb veel en vaak gejelkt en ja hoor 5 cm erbij. Het probleem is dat ik nog steeds aan het jelken ben tot ergernis van mijn omgeving.