Ja kan:

Minder zin in seks
Het kan zijn dat je sinds de diagnose diabetes minder zin hebt in seks dan voorheen. Dit kan het gevolg zijn van zowel lichamelijke als psychische factoren.

Erectieproblemen
Een meerderheid van de mannen met diabetes heeft last van erectieproblemen. Oudere mannen met diabetes hebben vaker last van erectieproblemen dan jonge mannen.

Orgasmeproblemen
Mannen met diabetes kunnen problemen ervaren met hun orgasme.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goede link gegeven ....bron......bedankt

Andere antwoorden (2)

Dat kan wel degelijk. Mijn man is in de loop der jaren zelfs impotent geworden door de combinatie diabetes en de medicijnen hiervoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle uitleg van freek... klopt maar de oorzaak ontbreekt.
Dit komt omdat er een slechte doorbloeding is van de penis. enz.
Die slechte doorbloeding is er ook oorzaak van dat iemand met suikerziekte bv blind kan worden, veel te weinig doorbloeding heeft van de xtremen,

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zie dat er rare dingen staan in mijn tekst.

Waar die "enz" vandaan komt weet ik niet en "xtremen" moet natuurlijk extremen zijn, d.i. handen en voeten.