Kan een dokter aantonen hoevaak je seks hebt gehad?

Ik had laatst een vriendje waarmee ik 2 x seks heb gehad & daarna nog 1 x met iemand anders. Maar mijn moeder denkt dat ik het maar 1 x heb gedaan. Ik moet vrijdag 18 mei naar de dokter voor de pil samen met mijn moeder, maar ik ben bang dat de dokter aan kan tonen dat ik vaker dan 1 x seks heb gehad. Is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee meisje,een dokter kan niet zien hoevaak je sex hebt gehad.
als je vaker van partner wisselt moet je ook condooms gebruiken, ook als je aan de pil bent
groetjes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die gebruik ik ook, dankjewel !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben gisteren voor de pil bij de ha geweest, hij heeft echt niet gekeken.
Zelfs niet gevraag of ik al sexueel actief ben.
Mijn voornamelijkste rede was dat ik veel pijn heb als ik maandelijks ben. Maar echt hij kijkt niet. Vraagt alleen wat je wilt pil spiraaltje enz.
Maar je niet druk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zit géén tellertje in je vagina hoor...
burgos
11 jaar geleden
Nee joh,en dat is maar gelukkig ook.Vind trouwens wel dat je er iets te gemakkelijk mee omgaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@burgos wie vind je dat er te makkelijk mee omgaat?
loginabcde
11 jaar geleden
zelfs al is je maagdenvlies gebroken dan kan dat ook door een tampon gebeurt zijn. Hoogstens kan een arts zien dat je een aantal uur geleden seks hebt gehad en ook dat hangt af van hoe wild het geweest is.
Een dokter die op basis van jouw reden, een vrij algemene, een vaginale controle doet valt te betwijfelen aan zijn dokters eer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook al zou de dokter het kunnen zien, hij mag daar niets over zeggen waar je moeder bij is. Maar hij kan het niet zien hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik vind ook dat kusdaniellex wel makkelijk omgaat met sex door al met 2 verschillende jongens naar bed te zijn geweest (in korte tijd)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@pokemon: dat is iets wat zij zelf moet bepalen. Ze is gelukkig zo verstandig dat ze condooms gebruikt. En ik hoop dat ze dat blijft gebruiken, ook al slikt ze de pil.
En nog een tip voor haar: ook al gebruik je een condoom, kijk altijd of er geen rare plekjes zitten, zodra je iets van een open plekje ziet, niet doen! Of bij wratjes, Niet doen! Die zijn zo besmettelijk, een heel stuk van de huid rondom de wrat is besmettelijk.
En als je orale sex hebt, (met je mond dus), gebruik ook dan een condoom. Ook via oraal contact kan je veel ziektes oplopen waar je niet blij van gaat worden. Succes.

Antwoorden (4)

Nee, een dokter kan dat niet zien. Je gaat ook alleen heen om de pil te gaan halen, daarbij mag je over het algemeen gewoon je kleren aanhouden.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tenzij de dokter even een proefrit wil maken:P
Steenuiltje
11 jaar geleden
Owowow! Het wordt weer laat en we zitten met een fles bier achter de computer .....ddw4...?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@steenuiltje, neehoor was een serieuze reactie
Ritsuka
11 jaar geleden
ik vind het nogal ongepast..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik jouw afbeelding ook...
A. Zoals je zelf wel weet is het maagdvlies geen echt vliesje. Maar dat wist je vast wel.
B. Het is zoiezo bijna niet zichtbaar of het maagdenvlies nou wel of niet is gescheurd. Alleen bij een groter of stugger maagdenvlies is dat zichtbaar.
C. Zelfs dan is het nog niet zichtbaar hoe vaak je seks hebt gehad. Dat is echt onmogelijk om aan te tonen.

Dus daar hoef je echt niet bang voor te zijn. En zoiezo hoef je niet je kleren uit te trekken hoor om de pil te halen. En zo wel dan zou ik snel een andere dokter uit gaan kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het lijkt me alleen mogelijk als ze op 1 of andere manier beide hun dna zoude vinden maar dat was je echt wel weg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
om de pil te krijgen wordt je niet lichamelijk gecontroleerd en verder is het niet zichtbaar.