mijn vriendin is 15 jaar en maar 2 dagen ongesteld?

Mijn vriendin is gestopt met de pil (stopweek) en toen was ze ongesteld geworden, maar dat duurde maar 2 dagen en toen was het alweer weg, moet ik me zorgen maken?

Toegevoegd na 7 minuten:
Normaal is ze 4 dagen of hele week

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Als ze normaal veel langer ongesteld is, zou ik het zeker in de gaten houden. Maar het hoeft niks te betekenen.. Ik ben ook maar 2 dagen ongesteld..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om je misschien gerust te stellen. Ik ben het vaak ook maar een weekendje.

Toegevoegd na 44 seconden:
Bovendien is ze 15, dus de periodes kunnen nog onregelmatig zijn. Dat moet je ook niet vergeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twee dagen is altijd het meest heftige, daarna is het er nog wel maar minder, maar volgensmij ligt het wel anders als je de pil gebruikt, je hoeft je geen zorgen te maken lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet je, die 7 dagen menstruatiecyclus die bekend is, dat is alleen maar een gemiddelde. de een is 2 dagen ongesteld, de ander 2 weken! maak je nog maar geen zorgen en wacht even de volgende menstruatie af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan heel goed gebeuren dat er is een periode komt waarin iemand minder lang ongesteld is als andere tijden, hoeft niks te betekenen, ze is ongesteld geworden op geplande datum waarin de pil dit zogezegd regelt, dus ik zou me niet druk maken, volgende keer 2 dagen langer misschien :))