Waarom lijkt het alsof hij geen seks meer met mij wilt? Heeft het temaken dat wij uit elkaar zijn geweest?

Mijn vriend en ik waren drie maanden uitelkaar geweest omdat het echt niet meer ging, we irriteerden allebei aan elkaar en ergende aan elkaar.. Ik was toen nog erg onzeker en jaloers, dat is nu beter geworden en we zijn nu alweer 2 maand bijna 3 maand samen.. En het gaat nu best wel redelijk. (Dat onzekerheid en jaloersheid is beter geworden nadat ik 13 kilo ben afgevallen.. )

Maar het lijkt alsof hij geen seks meer met mij wilt, sinds dat het uit is geweest moest ik steeds het initiatief maar nemen en bij hem beginnen, hij raakt me nog amper aan en ik erger me daar echt aan, we zien elkaar alleen om het weekend dus veel momenten hebben we niet. Ik word daar erg verdrietig van.. Ik erger me er ook aan dat hij uitzichzelf bijna niets van hem laat horen, doormiddelvan whatsapp. Het lijkt alsof ik mijn gevoelens tegen over hem negeer omdat ik wil dat het goed is.. voor de buitenwereld..

Ik zou graag advies willen wat ik nou moet doen. En niet het advies dat ik maar een ander moet gaan zoeken, NEE ik wil graag bij hem blijven, we hebben al zoveel meegemaakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent nog jong. Je vriend wellicht ook. Op die leeftijd verandert er nog veel. Voor een relatie zijn 2 mensen nodig...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bijna 18 jaar, mijn vriend is 28, en jaja.. oordeel maar over het feit dat hij 10 jaar ouder is, maar dat doet me niets meer :)
Ritsuka
12 jaar geleden
Vraag het aan hem, wij kunnen hier niet over oordelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil ook niet dat er over word geoordeeld, maar ik wil graag advies hoe ik het beste dit geval kan bespreken. En hoe ik hieer het best mee om kan gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je elkaar maar om het weekeind ziet, kan je na mijn mening niet spreken over een echte relatie.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
13 kg in 3 maanden? Wow, wat is je geheim?
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik bedoel beoordelen wat je moet doen, omdat wij slecht beperkte info weten, alleen jouw kant van het verhaal, en wij niet in het hoofd van je vriend kunnen kijken hoe hij erover denkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We zien elkaar om het weekend want hij woont in het noorden en ik het oosten

Het beste antwoord

Ik zal niks zeggen over jullie leeftijdsverschil, want dat heeft er totaal niks mee te maken. Mijn vrouw is ook 10 jaar jonger dan ik.
Ik zie zelf maar 1 mogelijkheid om dit op te lossen en dat is gewoon met hem praten. Ik weet dat mannen niet zo'n praters zijn. Vooral gevoelens... tja daar praten we niet graag over.
Ik denk dat je vriend een een beetje van je vervreemd is. Jullie zijn 3 maanden uit elkaar geweest en jullie zien elkaar maar elke twee weken. Ik denk dat dat te weinig is om jullie relatie weer op te laten bloeien. Maar ik denk dat je eerst eens met hem moet gaan praten over wat hij wil met jullie relatie. Want zoals ik het zie zijn zijn gevoelens voor jou niet hetzelfde als wat jij voor hem voelt. Mij bekruipt het gevoel dat hij bij je is omdat hij je niet wil kwetsen. Als dat zo is moet je je afvragen of jullie toch niet beter uit elkaar moeten gaan.
Je bent nog jong. Plenty of fish in the sea zeg ik maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk hoor die minnetjes iedere keer. Maar geef dan ook even aan waarom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snap ik ook niet.
Je geeft een helder antwoord, misschien niet wat Jongwoman graag wil horen, maar ik lees niets waarvoor ik een min zou kunnen uitdelen. + dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey Natha2011. Bedankt voor de plus. Sorry nog van dat debatje van afgelopen week.

Andere antwoorden (4)

Er met hem over praten. Je kunt het wel aan een stelletje vreemden vragen maar dan krijg je toch nooit de waarheid :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil graag van buitenaf horen hoe mensen erover denken.. wat ik het best ermee kan doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat helemaal niet om de waarheid.
Jongwoman is onzeker in haar relatie en vraagt letterlijk om advies. Een - erbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het advies is dat je met hem moet praten, dan los je het probleem om. Duidelijk toch?
Misschien moet je nagaan wat er is voorgevallen en of dit nog steeds speelt, wanneer je je aan iemands gewoonte irriteerd kun je dit niet zomaar onderdrukken. voorbeeld: iemand praat met een dialect, dit kan heel storend zijn. en als het daarom ook uit is geweest zal ik niet overgaan.

Verder wil ik als advies meegeven: praat er met elkaar over, aangezien je elkaar al wat langer kent, zou je elkaar veel moeten kunnen vertellen. Dit schept ook meer een band en dan krijg je ook het gevoel dat je elkaar meer kan vertellen als je bij elkaar gevoelige dingen blootlegt.

ik hoop dat je hieraan wat hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lieve jongwoman, het lijkt erop alsof jij de relatie in stand wilt houden, maar dat het toch een beetje over is tussen jullie. Je wilt niet horen "dat je maar een ander moet gaan zoeken". Dat is ook niet het advies dat ik je ga geven. Maar je relatie lijkt, uit wat je hier schrijft, uit balans. Hij doet geen enkele moeite voor je! Hij neemt zelf weinig contact op en neemt geen initiatief voor intimiteit (knuffelen en/of seks). Je bent waarschijnlijk nog jong, dus leg je niet vast aan iemand die geen moeite voor je doet. Beleef het leven een tijdje als vrijgezel. Geniet met leuke vrienden en vriendinnen van school, uitgaan, en neem weer wat tijd voor leuke hobbies. Ik weet dst je iets als dit niet wilt horen, maar ik denk dat hij niet zoveel om jou geeft als jij van hem. Je bent veel meer waard. En ontdek eerst hoe leuk jijzelf bent voor je weer van iemand houd. Ik wens je de komende tijd sterkte met je beslissing, maar nog meer plezier met alles wat je leuk vindt of nog gaat vinden!

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik schrijf dit op de tel, dus sorry voor de missende letters/spelfouten.

Toevoeging op mijn antwoord:
Na het lezen van je reacties en eerder gestelde vragen, lijkt het of je norm aan het zoeken bent naar bevestiging over je relatie. Een 17-jarig meisje hoort nog niet langdurig dit soort zorgen te hebben. Je schreef eerder dat je wilt gaan samenwonen. Doe dit niet en zoek, als je dit kunt betalen, eerst een leuke kamer voor jezelf. Je vriend is 28 en oud (en wellicht wijs) genoeg om jou in alle eerlijkheid te vertellen hoe hij over jullie relatie denkt. Vraag hem ernaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fijn om een reactie van een man te horen die "aan de andere kant" heeft gestaan, Bazz. Jongwoman moet eerst blij met zichzelf worden, zoniet ontstaan er vroeg of laat irritaties in relaties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het best moeilijk om dit soort vragen te beantwoorden. Het is zo persoonlijk.. hoe weet je dan of je het 'goede' antwoord geeft. Jij doet in ieder geval een goede poging om Jongwoman moed in te spreken en zich bewust te laten worden van haar eigenwaarde. Ik vind het knap geantwoord :) +!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allemaal bedankt voor de +jes! Je hebt gelijk, Natha2011, een goed antwoord bestaat eigenlijk niet. Maar als mijn gevoel zegt dat iets niet pluis is, dan vind ik het fijn om, zonder iemand te kwetsen, een advies te geven. Fijn om te lezen in jouw reactie dat dat gelukt is. Ik zou trouwens graag willen weten hoe je er zelf in staat na alle antwoorden, Jongwoman. Laat je ons nog even weten hoe het met je gaat?
In relaties die NET aan zijn willen beide partners meestal graag sex, EN in relaties die net "herboren" zijn uit een scheiding of een dip, zeggen mensen dat "hun sexleven weer net zo goed is als in het begin".....

Dit is natuurlijk maar gemiddeld en er zullen ALTIJD stellen zijn waar dit niet voor geldt: Maar als jullie weer bij elkaar zijn na een breuk en één van beide lijkt niet zo'n zin te hebben, vraag IK me toch af of het wel goed zit.

Je vraag is letterlijk: waar komt het door?
Ik ben bang dat hij toch minder blij is met de hereniging dan jij (sorry).
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg voor Jongwoman, maar ik dacht bijna precies hetzelfde na het lezen van de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dacht ik ook. Zeker omdat ze elkaar maar om het weekeind zien. Dat noem ik geen relatie. Als hij geen seks wil is, er zeker iets mis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We zien elkaar om het weekend omdat hij in het noorden woont en ik in het oosten.. En hij wilt wel seks maar ik moet altijd beginnen..