Immuun voor deo, hoe komt dat?

Na een tijdje dezelfde deo gebruikt te hebben helpt het niet meer en moet ik op een ander merk overstappen.

Toegevoegd na 7 uur:
Immuun houdt dus in dat er zweetlucht te ruiken is.

Toegevoegd na 3 dagen:
Het schijnt aantrekkelijk voor de andere sexe te zijn maar ik vind het maar niks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Amadea
12 jaar geleden
Bij mij is het juist diverse keren andersom gegaan. Had ik een fijne deodorant gevonden en een tijd gebruikt. Wou ik nieuwe voorraad kopen, bleek het niet meer te bestaan. Moest ik weer op zoek naar een andere...

Het beste antwoord

Ik heb ook snel last van zweetlucht, en gebruik daarvoor Therme Skincare
het werkt 5 dagen, daarbuiten wel gewoon deo gebruiken, maar je ruikt minder snel zweet luchtjes

Toegevoegd na 1 minuut:
bekijk link

Toegevoegd na 4 minuten:
Oh trouwens, het is bij DA te koop, voor als je het zou willen proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

na een tijdje raak je gewend aan een geur en ruik je hem minder goed, dat is ook vaak een reden waarom mensen te veel geurtjes opspuiten, vraag eens aan iemand anders of die je deo nog ruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andere tip: zorg voor twee deo's die je lekker en fijn vind. Je kan dan afwisselen. Op die manier blijf je je deo ook langer ruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goede tip Yvke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deo gebruik je na een wasbeurt, als je al zweet, mengt de deo met het zweet, wat een nog vervelendere lucht veroorzaakt, doe je dit ook, dan heb je een anti transpirant nodig. Syneo 5 werkt erg goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met je eens, zweetgeur vind ik niet lekker, maar teveel deo vind ik nog vervelender.
Deo is een goedje wat je van de buitenkant erop spuit of smeert. Het kan wat zorgen voor minder transpiratie en de geur van de deo maskeert de transpiratielucht. De transpiratie komt van binnen uit jouw lichaam. Er zijn omstandigheden dat transpiratie meer ruikt. Aandacht aan hygiene kan helpen maar ook het ervaren van spanning, het opspelen van hormonen in je lijf kan de transpiratie meer laten ruiken. Heel lastig als je zelf denkt dat anderen je ruiken en jij ook jouzelf ruikt. Dan voel je je niet op je gemak. Je kunt een andere deo gebruiken die voor jouw idee beter werkt. Je kunt ook overwegen om dit te combineren met een flesje odorex Extra dry lotion en daar wat ervaring mee op te doen. Gewoon verkrijgbaar bij de bekende zaken.
Succes