Kun je bij vingeren je vagina uitrekken, waardoor je grotere tampons moet gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (4)

Door simpel vingeren wordt je vagina niet opgerekt. Daar is wel wat meer voor nodig.
13 jaar geleden
Dart klinkt niet logies. Dat zou betekenen dat een vrouw na het baren van kinderen een geweldig grote tampon zou moeten gaan gebruiken. Nee dus! Je hebt forsere tampons nodig bij veel bloedverlies, daar is de tampon voor gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, een vagina is heel elastisch - er kan tenslotte zelfs een baby door!! Dáárna misschien een iets dikkere tampon, maar als jij je eigen vinger in je vagina inbrengt, zal hij daardoor heus niet enorm oprekken. Een penis is ook dikker dan je vinger....en ik heb nooit dikkere tampons nodig gehad ;-)))
Kimath
13 jaar geleden
haha, dat zou wat zijn :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha zeg vriend, meet de boel eens op, dan weet ik welke maat tampons ik moet halen. :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We leven in 2011 en iemand stelt hier zulke vragen? Terwijl we Google hebben en alles open en bloot -letterlijk en figuurlijk- te vinden is? Is deze vraag wel serieus? Dat vraag ik me namelijk af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vragen stellen is niet verboden! waar is deze site anders voor?? kun je me dat zeggen jossy?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, vragen stellen is niet verboden. Maar sexuele vragen kunnen op het internet wel eens een andere bedoeling hebben. Zoals toch wel bekend is dacht ik? Vooral omdat het allemaal anoniem is. Het viel me opeens op.......mag ik ook wantrouwig zijn in een tijd waar heel rare dingen op het internet en in het echte leven gebeuren en kleine kinderen en prille jongeren daar het slachtoffer van worden? Dit heet bezorgdheid in mijn geval. Ik zal me hier dan ook nooit meer met sexuele vragen inlaten. Ik zeg niet dat dit voor deze vragensteller telt laat dat duidelijk zijn. Maar grappen maken kan dus wel? Oh, ironie.......
Nee hoor, laat je niks wijsmaken. Uit je vagina kan een heel kind komen, en dan nog is de rek in no time weer bij het oude, zij het dat je na ee nbavalling beter geen tampons kan gebruiken.
Maak je geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, het rekt weer terug.
dat is ook de reden dan vrouwen na een bevalling gewoon tampons kunnen gebruiken en geen keukenrol aan een touw :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ahaha! LOL... Letterlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jullie hebben schik he? ik zit hier gewoon mega serieus een vraag te beantwoorden hoor.... :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, je moet je ook bij de rapen houden!!! dan heb je daar geen last van :)