Kan mezelf niet laten klaarkomen wat doe ik verkeerd??

Hi ik ben kimaya en ben 24 jaar ik heb een vriend maar we stuiten op een groot probleem ik kan niet klaarkomen en weet ook niet hoe en had ook voordat ik een vriend had nooit zoon zin in sex gehad of behoeftes voor gehad (denk omdat ik vroeger ben misbruikt door mijn echte vader....) ik doe alles wat ik kan doen maar het werkt niet ook als ik mezelf bevredig geef ik het naa een tijdje op en ook mijn vriend kan wel zo lang doorgaan als we willen maar op een gegeven moment gaat het pijn doen en heb ik er geen zin meer in. Weet iemand hier een oplossing voor waar ik meschien nog niet aan gedacht heb Gr. Kimaya

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (5)

Dat is opmerkelijk! Een kennis van mij heeft precies hetzelfde gehad en is daarvoor naar een huisarts gegaan. Ze konden niet zeggen wat het precies was, dus daar werd niemand wijzer van. Aangenomen word dat het tussen de oren zit, dus er is niets lichamelijk met je aan de hand denk ik dan. Tip kan zijn, ontspan je meer tijdens de sex (ook al is dit makkelijker gezegd dan gedaan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zei al dat mijn kennis dat zelfde heeft meegemaakt. Het kan idd een oorzaak zijn, maar dat haalt niet weg dat ook dat tussen de oren zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn uw woorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
taat: dan heeft die kennis van jou een bijzonder slechte huisarts. Er zijn veel mogelijkheden om te onderzoeken wat het probleem is, en om dat aan te pakken indien gewenst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hippo, zou idd kunnen. Ik ben er niet bij geweest, bij het bezoek aan de huisarts. "Indien gewenst" Je zegt het zelf al :) Een andere kennis van mij heeft psychische klachten en heeft er wel voor gekozen dit verder te laten onderzoeken. We zijn nu meer dan 10 jaar verder en ze hebben nog steeds geen exact antwoord. Er zijn wel diverse constateringen gedaan, met de daarbij behoorende medicatie en het is (mede dankzij de "verkeerde" medicatie) alleen maar erger geworden. Ze kunnen nu eenmaal niet in je hersens kijken. Dat is mijn mening hierover. Buiten het feit dat ik meeleef met de vraagstelster en het buitengewoon triest vind dat dit is gebeurt, blijft het een relatief klein probleem. Ik bedoel hiermee te zeggen dat als alleen haar sexleven hier nadelen van heeft, zou ik haar niet naar een psychiater oid "durven" sturen. Hoe hard het ook mag klinken, dit kan ze het beste zelf een plaats geven. Ik vind het uitermate dapper dat ze dit niet wegsteekt, en er met haar vriend over durft en kan praten. Dit zal haar het beste helpen het een plaats te geven. Beter dan tegenover een onbekende man, die totaal geen zicht heeft op wie je bent en wat je doet. Daarom adviseer ik haar om (hoe moeilijk het ook is) haar eigen meer te ontspannen tijdens de sex.
Ik denk dat je niet kunt praten in de zin van dat jij iets verkeerd zou doen. Lijkt me eerder dat je verleden je in de weg zit. Het misbruik van je vader bedoel ik hiermee. Het is heel goed mogelijk dat dit de reden is dat je niet kunt genieten van seks en van je eigen lichaam. Het is hier op GV voor ons ondoenlijk om jou hiermee te helpen, aangezien de problematiek te heftig is. Het lijkt me goed voor jou om een deskundige te bezoeken, zoals een seksuologe. Hopelijk kan hij/zij je helpen inzicht te krijgen in jezelf en je weer leren genieten van jezelf/je eigen lichaam. Van daaruit kun je dan misschien leren te gaan genieten van seks en intimiteit met een ander. Zolang je jezelf niet open kunt stellen, zal dit namelijk niet lukken. Je heb nu een barriére om je heen ter bescherming van jezelf en deze dient doorbroken te worden. Maar dit gaat niet vanzelf. En als je dan (hopelijk) ooit zover bent, heb ik nog een tip. Probeer dan eerst eens een orgasme te bereiken door zelfbevrediging, je eigen lichaam te leren kennen. Dan is het namelijk veel makkelijker om dit daarna te delen met een partner. Want een orgasme krijgen met/door iemand anders is toch je zelfcontrole loslaten en is ontzettend spannend om voor het eerst te doen. En in jouw geval natuurlijk helemaal moeilijk. Ik wens je heel veel succés!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent hard op zoek naar ieys, maar je weet niet hoe of wat het is. Dat maakt lastig zoeken!
Stop dus maar met zoeken, want je vindt het niet. Zet het uit je hoofd, ga niet voor dat orgasme.
Doe met je vriend (of met jezelf) wat je leuk en lekker vind. Dát is het doel. Voelt niet goed, dan doe je wat anders. Wel goed, dan ga je door.

Friemel langer met elkaar zonder naar binnen te gaan. Gewoon kriebelen, plagen, wel eraan naar niet erin. Dig mag je wel uren doen!
Is nl ook leuk.
En dan finally heb je sex. En geldt mijn eerste alinea weer.

Ik denk dat je orgasme wel komt. Hou het leuk en lekker en stel het niet als doel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dikke vette + van mij voor dit antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook van mij een dikke vette +, als ik had gekund
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dikke + het is niet het allerbelangrijkste doel. jefijn voelen heeft prioriteit
Leg het probleem voor aan een psychiater. Deze kan je hulp bieden voor je probleem van vroeger. Het kan zijn dat je onderbewustzijn zich tegen het klaarkomen verzet door je verleden en dit vertaalt het lichaam dokt niet klaar te komen . Als jeme je vriend gaat beginnen probeer dan eens een lang voorspel met een ontspannende massage, streel elkaar lekker denkt alleen aan hem. Een psychiater kan je hier ook bij helpen door Emdr ik heb de zelfde klacht gehad en door deze trucjes lukte het na een tijdje ook weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iets Moet, is het vaak per definitie al niet leuk, wordt ontspannen moeilijk, en die ontspanning heb je wel nodig.
Dat het na een tijd pijn gaat doen, is logisch: als je opgewonden raakt, produceer je wat 'smeermiddel', gebeurt dat niet, dan ben je eigenlijk vooral bezig met een poging een blaar te maken en het weefsel te kneuzen.
Hoe goed ken je je eigen lijf? Niet alleen de vagina en/of clitoris, maar ook andere plekken die fijn voelen als ze geaaid, gekust, gelikt worden (verschilt per mens, van tenen tot hals, van borsten tot oren, van billen tot ballen).
Als je wel zulke plekken hebt, kun je met je vriend afspreken dat jullie je voorlopig daartoe beperken.
Hoe sta je tegenover seks in het algemeen? Denk je dat het iets is dat je leven kan verrijken of is het iets dat er bij Moet, of iets er tussenin?
Het kan zijn dat je aseksueel bent, dus helemaal geen behoefte hebt aan seks. Maar het kan ook zijn dat je verleden je nog parten speelt, dat je seks niet kunt loskoppelen van het misbruik en de onmacht van toen.
Als dat laatste het geval is, zou ik naar de huisarts gaan - die kan je verwijzen naar een deskundige die je verder kan helpen. Een psycholoog, een seksuoloog, een haptonoom - als het maar iemand is waarmee jij een klik hebt, en bij wie jij je veilig genoeg voelt je verhaal te doen.
Alle kans dat jullie over een tijdje prima zonder extra hulp kunnen ;-)