Bestaat er een elektrisch apparaat waarmee mannen aan zelfbevrediging kunnen doen, zoals vrouwen een vibrator?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er gaan verhalen over stofzuigers.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een nep vagina!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn er vele maar om een idee te krijgen;... http://www.bosmamelktechniek.nl/Bosma_Melktechniek_Mini_Milkers_bestanden/image003.jpg

Het beste antwoord

Ja die zijn er hoor, in alle kleuren en maten.
Ze zijn er zelfs die je in de auto kan gebruiken.
Aansluiten op de sigaretten aansteker,
en hup.
Kijk maar eens bij een postorder bedrijf in
erotische artikelen.(o.a de pabo)
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
lijkt mij niet echt bevordelijk voor de concentratie tijdens het autorijden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha,
ach zolang het handsfree is.... ;-P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bah, durf nooit meer in de file opzij te kijken

Andere antwoorden (4)

Ja, een Fleshlight. Er zijn verschillende versies van, ook met bewegende delen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is een buis, met een zacht materiaal erin, gevormd als het vrouwelijk geslachtsdeel.
De elektrische heeft tussen de buis en zachte laag in een soort van balletjes die roteren, voor stimulatie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ga hier geen plaatje of filmpje plaatsen, weet niet of dat mag. Maar op Google en Youtube is genoeg te vinden.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt me niet logisch dat seksuele uitingen verboden zijn in deze categorie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een dildo of fleshlight kan je natuurlijk gewoon afbeelden hier, zolang het niet een foto is waarin hij in "gebruik" is.
Een penisring
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan allerhande apparaten zoals de trilring van (ik meen durex) .
Er zijn zelfs apparaten die schokjes geven die via correct geplaatste elektroden een snelle climax kunnen geven en zo zijn er voor mannen tal van popjes en andere apparaten die via vacuum etc invloed uitoefenen op de gevoelszenuwen van oa. de penis.
Ook bestaat er allerhande materiaal die via de prostaat een hoogtepunt bewerken kan.

Helaas belanden mensen (dus ook mannen) die materiaal wat niet geschikt is gebruiken op de eerste hulppost van een ziekenhuis.
mensen doen soms vreemde dingen met hun geslachtsdelen, gebruik daarom alleen materiaal van een betrouwbare leverancier voor het doel waarvoor het gemaakt is en leen dat niet uit aan anderen, zo voorkom je besmetting.

Let vooral ook op de hygiene, maak voor en na gebruik je "speelgoed "zorgvuldig schoon en gebruik geen materiaal voor andere openingen zonder tussentijdse reiniging.

Toegevoegd na 1 minuut:
De genoemde fleshlight is NIET electrisch.
Dat apparaat schijnt de gevoelssensatie van penetratie te benaderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Monkeyspanker. Een soort handgreep met een zachtrubberen ring aan de binnenkant, en er zit een vibratormotortje ingebouwd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet elektrisch...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op inderdaad het losse vibratortje na, maar het apparaat zelf doet niet veel meer dan je hand...