Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan het zijn dat je door intensieve inspanning van bepaalde spieren seksueel opgewonden raakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Welke spieren?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja zeker.
een heel goed voorbeeld is de bekkenbodemspier. Als je die traint en steeds aanspant, dan bevorderd dit de doorbloeding van het gebied van het geslachtsdeel, en daar door stijgt de lichamelijke opwinding.

Natuurlijk kan je ook geestelijk opgewonden worden. als jij van mening bent dat door bv je biceps te trainen, je aantrekkelijker bent. Dan zal je door die herhalende beweging ook opgewonden kunnen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn antwoord is ja. Welke spieren dat zijn weet ik niet. Ik weet wel dat ik als vrouw me zelf veel sexier voel na bijvoorbeeld een 1,5 uurtje fitness. Er is op de sportschool een apparaat waarmee je de binnenkant van je bovenbenen kunt trainen. Als ik dit intensief heb gedaan voelen de binnenkant van mijn dijen super strak aan. Als ik dan thuis kom en een douche heb genomen voel ik me fris en opgewekt en wil ik vaak spontaan met m'n man vrijen. Als hij die dag dan lieve dingen voor mij doet raak ik sneller opgewonden (zie ook een van de artikelen, kan dus kloppen!).

Dus ja, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat bepaalde spieren je seksueel opgewonden kunnen maken (of in ieder geval sneller!).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding