Gebeurt het ook wel dat bij ouder wordende vrouwen het verlangen naar sex juist toeneemt?

Je hoort altijd dat bij ouder wordende vrouwen de drang naar sex afneemt. Komt het omgekeerde ook voor? Uitzonderingen bevestigen immers de regel, of niet?

14 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hou oud?

Het beste antwoord

Het is maar net wat je verstaat onder 'de ouder wordende vrouw'..... Ik geloof er niet in dat een vrouw, naar mate ze ouder wordt minder zin zou hebben aan sex, alhoewel ik niet weet hoe het zal zijn als ik een jaartje of 70 ben ....

Het is lijkt mij juist wel prettig als de kinderen grotendeels uit huis zijn, dat er meer rust is en meer gelegenheid om ook overdag eens heerlijk het bed in te duiken met je partner!
Ik denk niet dat leeftijd daar zoveel mee te maken heeft hoor, maar meer de omstandigheden.
Ik zeg dit er dan wel even van uitgaande dat je een goede relatie hebt met je partner.....

Toegevoegd na 1 minuut:
mijn antwoord is dus zonder meer: JA ;-)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Sterker nog, dat schijnt redelijk vaak het geval te zijn... Meestal omdat ze er meer tijd voor krijgen, neemt de behoefte toe!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor dat kan wel degelijk... Als je nooit echt kon ontspannen en nu je wat ouder bent versta je plotseling de kunst van de ontspanning tijdens het vrijen, dan kan het heel goed zijn dat je wil om te vrijen even heel veel toeneemt...
Wat ook anders kan zijn en ook de wil tot vrijen hoger kan maken, is een man die echt van je houdt en alle aandacht heeft voor jou... Ik spreek nu namens Deva...
Dus ik zeg er niet meer over...

Nee hier zijn er geen regels, het is zo het is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Pleur die computers dan een keertje in de hoek, zou ik zeggen...;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihihi...
Juist de oudere vrouw heeft een groter libido door de hormonale verandering voor tijdens en na de meno pauze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, dan moet ik je helaas teleur stellen ..
Ik zit namelijk midden in die hormonale verandering, zoals jij die noemt, maar mìjn libido is wel even de weg kwijt hoor :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb daar een oplossing voor mits je een aantrekkelijke vrijgezelle vrouw bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dit moet je niet al te serieus opvatten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aantrekkelijk ben ik..volgens Berth !
Ik neem je bloedserieus, wat is jouw oplossing ? :)
als vrouwen in de menopauze komen en geen voorbehoedsmiddelen met hormonen meer gebruiken, komt het vaak voor dat de libido -die verstoord werd door hormonen in bijv. de pil- weer van nature stroomt en ja!!!! dan hebben ze plots weer veel meer zin om te vrijen... en als ze dan ook nog een echte vent treffen zoals XiniX dan is het helemaal feest iedere nacht...

Toegevoegd na 52 seconden:
behalve natuurlijk al die nachten dat ie blijft plakken op GV... ;-((
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat laatste vroeg ik me ook af, misschien wil ie wel multi tasken. Is een soort nieuwe rage, om tijdens de sex andere dingen te doen, zoals, nagels lakken, borduren, kantklossen (alleen voor gevorderden), kruiswoordpuzzels / sudoku, bonzai boompjes snoeien, online gamen, vrijwilligerswerk doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
't is wel vrijwilligerswerk hoor ... hij krijgt er geen cent voor...
nee neemt niet toe,hoewel ik las laatst dat een echtpaar van 92 jaar het heel fijn vonden naakt naast elkaar te liggen,ze kwamen niet toe aan de daad zeiden ze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,inderdaad,dat komt zeker voor en dat is echt geen uitzondering.
En ik weet het echt uit ervaring.