Hoe komt het dat ik nooit een orgasme kan hebben met mijn vingers en nooit tijdens de seks?

Ik heb sowieso nog nooit een orgasme met mijn vingers gehad. Dat doe ik met iets anders en dan lukt het wel. Bij mijn vriendje lukt het ook nooit.

Nu is het niet dat de wereld vergaat, maar wij vragen ons af hoe het kan. Wat hij ook doet, het is heel erg lekker. Maar het gevoel is er niet. Ik heb al veel geprobeerd. Ontspannen, juist aan denken, niet aan denken, gespannen.

Nu hoeft het niet per se. Maar ik zou wel graag willen weten hoe het kan komen en of ik/hij/we iets kunnen veranderen.

Het lukt ook niet bij mezelf met mijn vingers. Al doe ik het een uur, denk ik er niet aan of juist wel. Het lukt gewoon niet. Dat bepaalde gevoel is er gewoon niet, terwijl het wel altijd lekker is.

Toegevoegd na 1 uur:
Het is ook zo dat als ik met mezelf bezig ben, dat het dan ook wel lekker is als ik er fantasieen bij gebruik. Maar als ik me dan ga voorstellen dat mijn vriendje op dat moment bij me zou zijn. Maar dan is het gevoel altijd prompt verdwenen.
Hij windt me op en ik vind hem geweldig, leuk, lief en alles. Een goede vriend van me zei dat ik me zou kunnen schamen (onbewust) en dat het daarom niet lukt met mijn vriendje erbij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
12 jaar geleden
Is dat 'iets anders' een vibrator? Als je die vaak rechtstreeks op je clitoris gebruikt, word het minder gevoelig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het trilt in ieder geval wel, maar het is geen vibrator. Daar heb ik wel vaak last van. Dat mijn clitoris gevoelig is en dat ik liever niet heb dat ie rechtstreeks aangeraakt word. Terwijl dat toch 1 van de plekken is die tot een orgasme zou moeten leiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ook het probleem dat ik geen orgasme kan krijgen.. Maar ik heb geen zin om daar bij stil te staan.. Ik geniet van het moment dat ik bezig ben met mijn vriend...
Ritsuka
12 jaar geleden
Je hoeft ook niet te fantaseren dat je vriendje er bij is, dat is het leuke aan fantasie, het kan over alles gaan en je hoeft je er niet voor te schamen. Gebruik je dan een electrische tandenborstel of zo? Rechtstreeks clitoris aanraken hoeft ook niet, de omgeving eromheen kan ook lekker voelen.
Je kunt ook proberen of je de G-spot kunt vinden, schijnt ook leuk te zijn ;)
paulus811
12 jaar geleden
Het is een hele normale vraag, maar je moet jezelf wel afvragen of je wilt dat de hele school van jouw 'probleem' op de hoogte is. Met jezelf op de foto (neem aan dat jij het bent) en in je profiel zetten waar je woont, is het wachten tot de eerste dommeriken zich melden. Als je je dit realiseert en het geen probleem vindt, is het natuurlijk prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg goed oefenen veel meisjes en vrouwen hebben voornamelijk de zelfde vraag. Bronnen:
- ja de bron...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
missxchien gespannen je niet helemaal overgeven ?

Het beste antwoord

Probeer het eens zoals het wel lukt, maar dan met je vriendje erbij. Leg hem uit wat ie moet doen.
En misschien wil je (een deel van) je fantasieën wel met hem delen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Neem de tijd, fantaseer (over dingen die je echt opwinden) en gebruik (veel) olie of glijmiddel. Babyolie is bijvoorbeeld al prima. (Hou er wel rekening mee dat je olie gebruikt die niet gaat irriteren, want het blijft een kwetsbaar gebied.)
Hoe lekker het ook is, ik KAN ook geen orgasme krijgen zonder dat het ècht goed glijdt. Soms frustreert het mij enorm dat ik er vlak tegenaan zit en het maar niet komt, tot ik aan het glijgehalte denk en wat toevoeg. Dan is het snel gepiept! Misschien is dat bij jou ook wel het geval.
Soms helpt het ook om niet de clitoris zelf, maar vlak ernaast of vlak erboven te stimuleren. Soms is direct erop gewoon net even tè en dan kan het zijn dat het niet lukt om klaar te komen. Geduld en véél olie en je komt er wel. Gewoon lekker blijven proberen... ;-)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ooh, ik moet nog wel toevoegen dat je wel gewoon lekker moet blijven proberen, maar dat je jezelf geen hoge druk om een orgasme te krijgen op zou moeten leggen. Je wìlt het wel graag, maar als je het tè graag wilt, kan het zijn dat het hierdoor weer niet lukt.
Probeer ontspannen te zijn over het moment en besef dat het ook lekker is zonder orgasme, maar dat je wel kijkt of je die grens wel op kunt zoeken. Even relaxed als het deze keer niet lukt. Dan lukt het een andere keer wel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat speeltje wat jij gebruikt is (als ik het goede voor me heb) behoorlijk krachtig. Sommige vrouwen hebben daarmee maar 10 tellen nodig. Je zou daardoor minder gevoelig kunnen worden.

Koop/Bestel iets subtielers (de We Vibe - zie link) bevalt bij velen erg goed, en geeft plezier voor twee.
Niet goedkoop, wel goed.