Waarom kom ik niet ?

tijdens de seks kom ik nooit wat we ook doen 'kom' echt nooit en kan er iets mis zijn ofzo het is een lastig geval.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je niet kunt klaarkomen als je op jezelf, alleen, masturbeert, is er echt een probleem, en moet je naar de dokter. Is het enkel een 'probleem' als je seks hebt met een partner, dan zit het in het koppie.

Volgende vragen:
Heb je seks met de juiste partner/geslacht?
Heb je ZELF zin in seks op dat moment?
Als je op beide vragen JA zegt, probeer dan het volgende eens:

Daag je partner uit, om elkaar te plagen, strelen enz, ZONDER klaar te komen. Laat dat klaarkomen gewoon een tijd achterwege, en geniet van de seks op zich.
Wil je op het einde dan toch per se een orgasme, masturbeer dan, laat je partner helpen.

En maak je vooral geen zorgen. Hoe meer je je zorgen maakt, hoe meer je je stresseert en hoe moeilijker het wordt!
Dus ontspan. En onthoudt, klaarkomen is geen 'must'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Lastig of niet jij vindt het vervelend dus moet je kijken wat je er zelf aan kunt doen.
Kom je wel klaar als je masturbeert dan is er niets mis. Dan zul je op zoek moeten naar je erogene zones en die meer stimuleren tijdens de sex.
Heb je sex met meisjes ? voel je je ook aangetrokken tot meisjes of is het gewoon sex ?
Er zijn heel veel factoren die meespelen.
bijv. wat voor sex hebben jullie vaginaal ? is ze te nat zodat je weinig voelt of door het condoom ?
Orale sex ? geef aan wat jij lekker vind misschien moet zij het ook leren.
Etc. etc...
Het is geen schande om een beetje te experimenteren daar heb je de leeftijd voor en zullen jij en je sexpartners van leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar hou dat experimenteren wel veilig! Condooms gebruiken hoort erbij, vooral op jouw leeftijd. Het ligt waarschijnlijk niet aan de condooms.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@hoppie: daar heb je gelijk in, maar er zijn wel verschillende soorten en maten waar je ook mee kunt experimenteren.
Probeer gewoon te genieten van de seks die je hebt, hoe het voelt om samen te zijn. Klaarkomen is geen vereiste, als je daar heel er op gaat focussen, gaat het juist lastiger. Probeer je niet zo druk te maken daar over.
Ga wat meer spelen en friemelen aan elkaar, dan komt het vanzelf wel.
13 jaar geleden
Klaarkomen is wel een vereisten bij seks. Voor jongens en meisjes, mannen en vrouwen.
En als jij niet kunt komen is het eerste wat je moet je weten of je wel klaarkomt bij masturberen, zo ja dan moet je met je huisdokter gaan praten voor doorverwijzing naar een seksuoloog; kom je dan ook niet klaar dan moet je weer naar de huisdokter voor een verwijzing voor de uroloog.
Als je masturberend wel klaarkomt, dan moet je goed onthouden waaraan je dacht voordat je klaarkwam. Aan jongens of aan meisjes, jij als top of als bottom, knijp je hard of beweeg je snel. Bovendien laat je niet op het verkeerde spoor zetten door zaken die je volgens libelle moet doen. 'Voorspel' bijvoorbeeld is 100 jaar geleden 'uitgevonden' door iemand die het zelf nooit deed maar het ideologisch juist vond. Je doet het vanzelf op jouw manier, maar er zijn geen normen voor. Zodra je het gaat benoemen wordt het een last die de lust zijn nek omdraait.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klaarkomen een vereiste bij Seks?
Dat is al een reden om iemand een minderwaardigheid[complex] aan te praten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet kunt klaarkomen hoef je geen minderwaardigheidscomplex op te bouwen, maar je moet er wel wat aan doen: of naar de psychiater/seksuoloog of naar de uroloog, althans als je beneden de 60 bent. Met de eventuele frustraties na die leeftijd moet je zelf leren omgaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ging er mij om dat je het 'een vereiste' vindt dat je bij seks altijd klaar moet [kunnen] komen. Dat zou impliceren dat wanneer je niet komt er iets met je mankeert. Daar ageer ik tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik kon stemmen zou dit een vette - krijgen...
Klaarkomen is als de slagroom op het toetje.
Als je je druk maakt om/over het klaarkomen, dan is de kans groot dat het niet lukt.
Ga gewoon van elkaar genieten en laat dat komen even schieten.
Elkaar plagen, stimuleren en goed geil maken.
Hoe meer je het niet klaar kunnen komen , kan vergeten, hoe sneller de natuur de teugels in handen neemt ipv. je verstand.
Wat ook helpt is heel lang voorspel zonder het lid zelf te stimuleren.
Die wordt op den duur dan knap opstandig en dat is handig.
Soms gaat hij pas (tegen) sputteren als je hem tijdens het spel genoeg negeert.
Als hij dan eindelijk mag, gaat hij "vuur" spuwen.Het klinkt misschien lullig maar eikels moet je soms pesten voor ze de goede dingen gaan doen.
Dit is NIET spottend bedoeld!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
raadpleeg je huisarts dat je misschien een erectie stoornis hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist wanneer je je te erg druk gaat maken op het kunnen klaarkomen ofzo,dan word je hardstikke gestresst joh
Ben je soms de laatste tijd erg zenuwachtig of is je slaapritme wel ok of voldoende
Gewoon relaxed ervan genieten als je je aftrekt of als je een vriendinnetje aan het neuken bent,dan lukt t wel denk ik.
Je moet niet proberen je te bewijzen ofzo bedoel ik dus,want dan lukt t juist niet.
En probeer ook een chill sfeertje te maken waar je bent,dus lekker gezellig,knus en rustig.