Hoe kan ik als jongen het beste schaamhaar scheren?

In de klas (Havo 5) werd er de laatste maanden steeds meer over gepraat: dat het beter is om schaamhaar te scheren. Ook als jongen. Hoe moet dat? en kan dat met een gewoon scheermesje? of moet dat voor de eerste keer, net als bij de kapper voor hoofdhaar, met een schaar? Ik weet het echt niet. Mijn vader kan er niks over vertellen, want dat doet hij niet. Hij zegt altijd dat dat vroeger niet mocht, dus dat hij dat ook niet geleerd heeft.
Maar hoe moet ik dat doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Gelukkig heb ik daar een kapper voor,, Maar als die er niet is dan doe ik het met de scheerapparaat

Gewoon met een tondeuse of schaar! Mesjes is wel gevaarlijk en moet je voorzichtig doen!

Ik zeg Trimmen :) Ik heb er eentje met 3 standen. Heel fijn. Geen gedoe met mesjes. Helemaal kaal is een keuze natuurlijk maar voor mij is het niks. Eens per week even trimmen en het is netjes. De ballen wel even met een scheermesje doen want met trimmen daar pak je niet alles mee.

geschoren of ongeschoren ? doeee mij maar getrimd , ik weet van een jongen dat het niet heel mannelijk is om al het haar deraf te scheren

Het beste kun je eerst een beetje alles kort knippen, daarna met een tondeuse of scheermesje.. Mijn mening is alleen dat totaal kaal niet echt mannelijk is, gewoon lekker kort gewiekt:)

Om te beginnen is schaamhaar laten staan normaal en helemaal niet erg. Het is echter zo, dat als je net als je gewone haar er nooit iets aan doet, het er ook slordig uitziet. Dus afhankelijk van je eigen smaak, of een beetje bij werken, of eventueel scheren. Scheren gaat het makkelijks onder de douche met zo´n dames scheermesje met ~-/ 5 mesjes, ff de strak trekken, en het mes erlangs.

Je hebt er speciale schaartjes voor die zijn blijkbaar erg handig. Succes!

ik doe het met een scheermes. Beetje zeep, en hoppa, eens in de week effe de stoppels eraf. Heerlijk!

Ik doe het met een mesje pas op je wilt niet dat het bloed ( heb ik ook gehad dat is een kut gevoel maar is zo over)

Gilette, the best a man can get. (-: Onder de douche wel, met veel water. Bovenkant zou ik zelf niet doen. Hooguit kort houden met schaar of tondeuse. Maar het kan/mag best. We hoeven je er vast niet bij te vertellen dat je het heel voorzichtig moet doen. (-:

Ik persoonlijk vind kaal een beetje onnatuurlijk.. Een man is een man, en een kaalgeschoren vent vind ik er uit zien als een menneke van 16.. Een hele bos is ook absoluut een dikke NEE, dus als ik heel voorzichtig namens de dames een antwoord mag geven.. zeg ik hou het gewoon netjes bij.. Houd het kort.. Ballen misschien kaal.. Maar alles weg? Daar word ik persoonlijk niet warm van, en als ik mijn vriendinnen wel eens hoor.. dan denk ik dat weinig vrouwen hier van houden. Het is hygienischer en frisser, maar absoluut niet sexy! *vind ik dan he... voor het geval tig vrouwen gaan reageren op mijn antwoord * Toegevoegd na 1 minuut: en hoe?! Een goed scheermesje.. en een stevige hand!

Gewoon scheren joh, luister niet naar de mensen die zeggen dat t niet mannelijk is. Je wordt makkelijker gepijpt als je t eraf scheert, want anders kan t stinken. Als t stinkt gaat ze je echt niet lang doorpijpen. Of nooit meer. Chicks love it. Suc6

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100