hoe kan ik mijn partner op een normale manier vertellen dat hij zijn buik in moet houden tijdens de seks zonder hem te beledigen ?

Ik en mijn partner zijn nu bijna 2 jaar samen. Sinds een paar weken heb ik allemaal ontstekingen in mijn lies.Die inmiddels ook weg zijn gesneden door de dokter. Maar dat zijn dus nu open wondjes met verband erop. Mijn partner is best wel stevig en heeft een hangbuikje. Normaal is er niets aan de hand. Maar zijn buik hangt nu op de geopereerde plekken . En dat kan soms erg pijnlijk zijn tijdens het vrijen. Als ik boven op gaat lukt het ook niet heel best omdat ik niet mijn beide benen op het bed kan krijgen als ik op hem ben. Ik wil hem niet beledigen maar ik weet echt niet hoe ik hem dit op een normale manier kan brengen. Ik zou zelf namelijk wel beledigt zijn als hij mij dit zou vragen tijdens de seks. Ps. Ik ben een vrouw

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik las je antwoorden bij je reacties ,ik zou je willen adviseren om toch een ander standje te proberen en anders dan maar geen sex dan is het toch jammer, als je al bijna niet kan lopen van de pijn , verwacht dan ook niet dat je lekker kan genieten van de sex. Een beetje partner begrijpt wel dat als je partner zoveel pijn heeft dat sex op een laag standje komt . Als ik zoveel pijn zal hebben dan zou mijn hoofd eigenlijk niet eens naar sex staan . Wat je kan proberen is dat jij hem bevredigt en hij dan jou dan zal je ook minder last hebben van je pijn

Lieverd, ik hou van jou, en ik hou zelfs van je buikje.... maar je buikje doet mijn wonden pijn.... misschien kunnen we er wat op bedenken? (wel even lief over zn buikje wrijven he?! ;-))

Je moet met je partner hier gewoon over kunnen praten,waarom niet wachten met sex tot je wondjes genezen zijn?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100