hoe bestellen zonder dat ouders het kunnen zien?

mijn vriendin en ik zijn al een tijdje samen en willen eens iets nieuws proberen (speeltjes). er zijn geen seks shops in de buurt en mn ouders kunnen alles zien wat ik bestel (inzage in mn rekening). heeft iemand tip over hoe we dit onopgemerkt kunnen bestellen of op een andere manier kunnen verkrijgen? alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
25.1K

Het beste antwoord

Nou, ik weet dat als je wat online besteld, bij een willekeurige webshop, er nooit op het afschrift te zien is wat je precies besteld hebt. Dus als je een vibrator besteld, dan staat dat er niet woordelijk bij, alleen het bedrag en de firma waaraan je het bedrag overmaakt. Bekende postorderbedrijven als Wehkamp verkopen bijvoorbeeld ook sextoys, zover ik weet is het enige wat je op je afschrift ziet, het bedrag wat afgeschreven is en t.n.v. Wehkamp. Dus mochten je ouders er naar vragen, zeg je dat je een leuk kerstcadeau of wat dan ook voor je partner hebt besteld.
Je kan ook gewoon vragen aan je ouders, vinden jullie het goed als ik online een kerstcadeau voor mijn lief bestel. Dan weten ze dat je wat wil gaan kopen en zullen ze er verder ook niet naar kraaien neem ik aan. En als ze er wel naar vragen dan neem ik aan dat jullie creatief genoeg zijn om iets te verzinnen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ga een dagje uit naar een andere plaats, en neem voldoende cash geld mee. Voorwaarde is wel dat jullie 18 jaar oud zijn, want dat is de vereiste om in zo'n winkel iets te mogen kopen.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja we zijn beide 18 maar het is erg moeilijk voor ons omdat we midden in examens zitten en daarna samen op vakantie gaan daarom zagen we bestellen meer zitten
Amadea
8 jaar geleden
Misschien is het dan een beter idee om in jullie vakantieoord het gewenste te kopen. Bestellen gaat niet zonder betaling per bankrekening...
Je kunt online bestellen en een pakketje laten bezorgen bij een KIALA servicepunt in de buurt. Veelal wordt het in een neutrale doos verzonden.
Of bij Bol.com bestellen en bij AH afhalen.
Ook andere bedrijven bezorgen vaak bij een supermarkt in de buurt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het probleem is dat mn ouders inzicht hebben in mn rekening dus ze zullen zien wanneer ik iets heb besteld en er altijd naar vragen.
Bestel via bol.com
http://www.bol.com/nl/m/mooi-gezond/intimiteit/N/12605/index.html
of wehkamp
http://www.wehkamp.nl/mooi-gezond/intimiteit/vibrators/C29_9IJ_A6E/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een lieve vriendin of iemand anders die je vertrouwt die voor jou de bestelling wil doen en ontvangen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja die mogelijkheid is er wel maar is vreemd om te vragen van ze.
Oplossing voor het probleem dat je ouders inzage hebben op je rekening:

1. Neem het bedrag op dat je nodig hebt voor de bestelling bij een geldautomaat. (Of als je ouders zelfs hiernaar vragen, spaar dan steeds een klein deel van je contante geld.)

2. Koop een prepaid creditcard. de 3V visa card bijvoorbeeld, deze is bij de primera verkrijgbaar en kan je opladen met contant geld, of de prepaid mastercard van paysafecard. Een prepaid creditcard werkt anders dan een gewone creditcard; je moet eerst geld op de kaart zetten voordat je het kan uitgeven. Je kan dus nooit in het rood staan.

3. Vervolgens kan je het gewenste product online kopen, VISA en Mastercard worden door vrijwel alle webshops geaccepteerd. Laat het pakketje eventueel bezorgen op een afhaalpunt.