Wat is de gemiddelde leeftijd om ontmaagd te worden?

Ik wil graag weten of ik het niet te vroeg heb gedaan....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
47.4K
Kimath
13 jaar geleden
Zelfs al weet je dit, het veranderd niks aan het feit dat je al ontmaagd bent. Als je er aan toe was, en je partner ook, dan is het de juiste leeftijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja precies, als je hier verteld wordt dat het te vroeg was, wat overigens sterk is, we kennen de situatie niet, dus dat kan eigenlijk niet zo eenduidig bepaald worden door bezoekers van deze site, dan kun je het desondanks niet terugdraaien. Wat heeft het weten dan voor zin?

Antwoorden (4)

Je moet het doen wanneer je er allebei klaar voor bent, voor de een is dat al op een jonge leeftijd en bij andere wat later, als je van elkaar houd en het wil doen wrm zou je het dan nog niet doen? Zolang het van 2 kanten komt kan het gwn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet wel gewoon antwoord geven op de vraag en niet alleen je mening geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is daar geen antwoord op, leeftijd daarbij is niet belangrijk zolang je het maar echt wil en het dus geen verkrachting of misbruik is.
Fase 4: geslachtsgemeenschap - de fase van de geslachtsgemeenschap volgt vrij snel op het 'naakt vrijen'. Als jongeren elkaar eenmaal met de hand hebben bevredigd, duurt het dus niet lang meer voordat er vaginale seks plaatsvindt. De gemiddelde leeftijd van de eerste geslachtsgemeenschap is 16,7 jaar. Op 17,1-jarige leeftijd heeft de helft van de jongeren ervaring met geslachtsgemeenschap en moet de andere helft er nog mee beginnen. Overigens heeft op 24-jarige leeftijd 10% van de jongens en 6% van de meisjes nog nooit geslachtsgemeenschap gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je er nog steeds een goed gevoel van hebt. heb je het op het juiste moment gedaan was je er klaar voor.

heb je dit niet heb je er spijt van dan had je beter nog even kunnen wachten.maar daar is het nu toch al te laat voor.

er is dus niet echt een leeftijds grens voor. de een is er klaar voor als ie 12 is en de ander als ie 21 is. is verschillend dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met gemiddeld geef je al aan dat er speiding kan zijn, en dat is ook zo.
als gemiddeld is: 15 jaar dan hangt het nog af van de spreiding of je evt te vroeg zou zijn. lopen de variaties tussen 11 en 25 jaar en jij was 12 zit je goed!!

maar dat is pure statistiek, dit is toch een gevoelskwestie????

als ben je 45 jaar, als het er eerder niet van komt nou dan niet, als je erg jong was zullen veel mensen dat niet aanraden maar het is wel jouw leven, belangrijker is dat je er niet toe gedwongen wordt, niet met 12 jaar, niet met 15 jaar en niet de rest van je leven

Toegevoegd na 1 minuut:
zucht: speiding = spreiding (natuurlijk)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder spreiding uiteraard geen geslachtsgemeenschap.
amigo
13 jaar geleden
ha ha, dat had ik zo nog niet gezien, en dat vraagt bijna om een wederwoord......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry hoor, ik was een beetje in een lollige bui denk ik. :)
amigo
13 jaar geleden
verontschuldig je niet, mij ontlokte het een glimlach, altijd welkom zoiets