Hoe genieten van anale sex?

Mijn vriend heeft graag anale sex. We proberen het maar hij geraakt niet diep. Iemand tips om er van te genieten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (6)

glijmiddel....
en ja het is een uitgang en geen ingang waarschijnlijk dat hij daarom niet diep geraakt

Toegevoegd na 15 minuten:
Anders zijn hier wat aandachtspunten en experimentjes:
Nemen jullie tijd genoeg om jouw aarsje 'op te warmen'? Veel (!) glijmiddel en veel (!) tijd zijn beiden belangrijk bij het (veel) experimenteren.
NIET forceren (dan duurt het alleen maar langer) maar zachtjes oprekken. Daarbij is zijn bouw natuurlijk ook belangrijk. Hoe breder hij is, hoe langer de voorbereiding kost en als hij erg lang gebouwd is dan moet hij zich waarschijnlijk inhouden omdat je misschien zijn gehele lengte niet kàn ontvangen.
Véél praten! Het vertrouwen van de ontvangende partner in de terughoudendheid van de penetrerende partner is cruciaal om te durven ontvangen.
'Oprekken': In seksshops kan je zogenaamde butt-plugs kopen die klein beginnen en glad zijn. Ook dunne anale vibrators kunnen helpen. Dan zijn er vervolgens andere grotere modellen die je kan gaan gebruiken om het rekgevoel weer op te roepen als je aan de kleinere gewend bent. Belangijker is waarschijnlijk het gevoel van ontspanning dan het daadwerkelijke rekken (niet zo smakelijk misschien maar een dikke bolus heeft toch ook een aardige diameter).
Daarnaast kunnen vrouwen experimenteren met gelijktijdige penetratie in de vagina, sommige vrouwen kunnen zich anaal beter ontspannen als zij vaginaal een andere dildo (o.i.d.) ontvangen. Maar bij andere vrouwen werkt dit juist averechts omdat zij zich daardoor niet op het gevoel van "ontvangen" kunnen concentreren.
Ook de houding kan belangrijk zijn en daarmee de manier waarop je binnenkomt. Voor sommige mensen is het prettig om 'op z'n hondjes' gepenetreerd te worden. Andere mensen vinden het prettiger om de benen te strekken. De houding van de benen werkt namelijk door op de richting van de bekkenbodem. Dit klinkt mogelijk wat technisch maar de hoek waaronder hij binnenkomt moet kloppen met jouw lichaamsbouw. Daarom kan je het beste eerst eens zelf wat uitproberen met vergelijkbare dildo's/vibrators. Want jij voelt het zelf het beste hoe je het makkelijkst binnenkomt.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad een uitgang, voor poep, vol met bacterien,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan nog is het gevaarlijk niet alleen dat je er een ziekte mee kan oplopen maar ook je poepgaatje beschadigen
denk daarbij vooral aan aarsscheuren die heel pijnlijk zijn
het is er niet voor gemaakt het is een uitgang en geen ingang
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is voor iedereen persoonlijk
jij vind het lekker maar niet iedereen deelt je mening ik hou er ook niet van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar niet iedereen wil zijn mening geven net wat ik al schreef ...het is persoonlijk..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat is ook maar je merkt t wel dat er geen reactie meer volgt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prima antwoord marion
zelfs overdag hahaha +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kids horen in de zomervakantie andere dingen op een prachtige zonnige dag te doen, dan op GV te zitten.....vind ik, dan. En iedereen mag vragen wat hij/zij wil , wanneer hij/zij dat wil, en over welk onderwerp dan ook, en wie wil antwoorden mag dat ook, op ieder tijdstip van de dag.....
Ontspannen. Dan gaat het beter.

Maareh.. waarom wil hij het graag als het niet prettig is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat niet diep geraken kan komen door een minder ontwikkeld orgaan. Dat een vrouw er niet ven geniet kan ik inkomen.

Toegevoegd na 41 minuten:
Hoe je er van genieten kunt, is mij niet duidelijk. Ik zie het als een tegemoet komen aan de wensen van een man, niet omdat de vrouw het een aangenaam gevoel vindt, want dat geloof ik niet. Maar daar kunnen de talrijke vrouwelijke GVers beter over oordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is goed dat je het voor hem over hebt om het te proberen, maar zorg ook dat jij er van geniet en ga niet over grenzen heen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor soort van sex er ook plaatsvind en wat voor hulpmiddelen je ook gebruikt, het belangrijkste is toch en zeker in dit geval dat je heel erg ontspannen bent.
Mocht dat niet lukken, ik weet van een bevriend homo-stel dat zij spierontspanners gebruiken om die opening daar toegankelijker te maken.
Ook het gebied eromheen uitgebreid masseren en eventueel een ander iets kleiner object gebruiken om alles alvast voor te bereiden en te vergemakkelijken.
Doe alles wat je wilt, zolang je het samen, met de nadruk op samen prettig vind.
Overigens zijn de meeste spierontspannende medicijnen alleen op doktersrecept te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
..en de arts zal dat niet voor dit doel voorschrijven, want er kleeft ook bijwerkingen aan. Vergeet niet dat het hart ook een spier is. Het is niet de bedoeling dat het hart gaat ontspannen.
Dit wordt een nogal open antwoord, dus ouders, misschien niet helemaal geschikt voor uw minderjarige kinderen....

Allereerst : zorg, dat je kort tevoren naar het toilet bent geweest, anders wordt het een smeerboel in bed, en ruikt het akelig, wat niet bepaald sfeerverhogend werkt....
Als dit niet gebeurd is in de laatste uren, zou ik tegen hem zeggen, nu maar even niet.....

Dan is het geheimpje, dat jij heel erg opgewonden moet zijn, en dat hij niet gelijk helemaal naar binnen moet willen. Alleen het topje van zijn penis, en dan rusten, zodat je sluitspier zich ontspant rondom, en er ruimte komt om verder naar binnen te gaan. (Hij kan op je blijven liggen, en je nek en schouders zoenen en likken, terwijl jij bewust je onderlichaam helemaal ontspant : je voelt het strakke wegtrekken, en hij glijdt alls vanzelf wat dieper naar binnen.)

Het is natuurlijk een veel nauwere opening dan je vagina, en daardoor heel erg lekker voor hem. Omdat het je partner dus helemaal gek van plezier kan maken, vind ik het een leuke variatie op 'gewone' sex.
Natuurlijk zit er ook een 'verboden vrucht'- aspectje aan, wat het lekker stout maakt, en omdat lang niet iedere vrouw ervoor te porren is, voel ik me dan extra-stout, en daar geniet ik van, nét zoals van hoe intens hij klaarkomt.

Het is een lekker kadootje, dat jij hem kunt geven.

Nog even een praktische tip : zorg, dat je een natte handdoek en een zeepje klaar hebt liggen naast het bed, zodat je zonder het vrijen te onderbreken, elkaar even kunt wassen, vóór je weer verdergaat.
Het is nl. niet zo'n goed idee om zonder wassen tussendoor het op de 'vertrouwde manier' af te maken door allebei klaar te komen met hem in je vagina.

Je weet immers niet van tevoren, hoe hij uiteindelijk klaar wil komen : anaal of vaginaal.
Tenminste : ik vind er van tevoren een planning van maken heel veel weghalen van het 'stoute' element, wat het nou juist zo leuk maakt.

Er zijn vrouwen die van anale sex zó opgewonden raken, dat ze klaarkomen. Of als je partner je goed kan vingeren, kan je ook zo klaarkomen, met hem 'achterin'.

Voor mij is 'gewone' sex lekkerder, maar omdat ik weet, dat ik hem er af en toe zo lekker wild mee kan maken, ben ik een voorstander van deze variatie. Moet dus, wat mij betreft, liefst wél een variatie blijven, en niet komen in plaats van.
Maar daarin is iedere vrouw 'baas in eigen buik', tóch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi en goed beschreven +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees een beetje 'slangenmens', en draai je zo om, dat je zijn gezicht kunt zien.....vooral, als hij het niet doorheeft dat je kijkt : zo ken je hem nog niet, en tegelijkertijd : zo ken jij hem alleen, en niemand anders.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mmmmmmmmmm..........;-))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik t "doe"wil ik meestal bovenop,dan kan jezelf sturen hoe diep je gaat en kan jezelf bepalen hoe snel je gaat.je uithoudingsvermogen moet wel goed zijn want lang op je hurken zitten is n opgaaf.:)hij komt dan vanzelf dieper trouwens zonder pijn.omdat je "gaatje dan n beetje gemasseerd word ontspan je vanzelf en neemt de pijn af.