Waar kan ik een foto vinden van een geconstrueerde vagina na vaginaplastiek (in het geval van verandering van man naar vrouw)?

Een kennis gaat deze operatie uit laten voeren. Nu ben ik er benieuwd naar hoe dit er dan uit ziet, maar ik kan geen foto's ervan vinden, slechts getekende plaatjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
27.3K
Ritsuka
12 jaar geleden
Interessante vraag, ik weet niet of dat zo online te vinden is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem hebt mag je ook naar mij sturen. Ben er ook erg nieuwgierig naar. Heb het ook nog nooit gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze je vriendin is: hou haar tegen.
Ze krijgt waarschijnlijk spijt.
Niemand wordt blij van een barbiekutje (sorry).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AdrieK: lees de vraag goed, het gaat niet op zoiets, het gaat om een geslachtsveranderende operatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'op' = 'om'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, Adrie, reken maar dat deze persoon héél blij gaat zijn met haar 'barbiekutje'.
Ze voelt zich op en top een vrouw, heeft alleen een penis hangen op de plek waar zij zo graag als een meisje wil plassen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
RiaNino: ik denk dat AdrieK dacht aan een andersoortige operatie, meer in deze richting: http://www.hollanddoc.nl/kijk-luister/documentaire/b/Beperkt-Houdbaar.html
Maar daar gaat het om de vagina aanpassen aan een schoonheidsideaal, niet om het aanpassen van de buitenkant van je lijf aan de binnenkant, wat bij geslachtsverandering speelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat denk ik idd ook, Hippo. En in dat opzicht heeft ie ook wel een punt. Maar dat was de vraahaag niet :D (oh, had nooit gedacht dat ik nog eens aan muggenziften zou doen hier op GV, haha)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien staat er een foto in de folder van de bron, heb het zelf nog niet opgezocht. Toegevoegd na 2 minuten:
Ik denk, dat je er wel wat aan hebt. Bronnen:
- http://www.vumc.nl/afdelingen/zorgcentrum-voor-gender/337070/337116/337121/vaginaplastiekfolder/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze folder had ik al gezien, mooie plaatjes maar getekend ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hippo, Ria, inderdaad niet goed gelezen. *schaam* Sorry!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schaam je diep :D (grapje)
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Uitwendige geslachtsdelen kunnen gevormd worden uit de penis. Pornosterren zijn transgenders. Of het nou leuk is om naar te kijken, is een tweede.

Antwoorden (1)

Hier kun je een foto zien: http://www.bangkokgenderclinic.com/srs-colon-vaginoplasty.html
Hier ook, misschien iets duidelijker: http://www.allvoices.com/contributed-news/7602145/image/68525860-male-to-female-sexual-reassignment-surgery-by-dr-juta-jansi
Deze is van een operatie waarbij dingen zijn misgegaan, waarschuwing: ziet er heel naar uit! http://plasticsurginfo.blogspot.com/2011/06/sex-change-surgery-gone-wrong.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey, dank je wel. Die laatste link heb ik maar niet bekeken :)
Het ziet er wel mooi uit, ik ben blij voor die kennis van me. Tegenwoordig kunnen ze dat zo mooi maken dat ze zelfs een clitoris krijgt waar ze een orgasme mee kan hebben. Ik vind dat toch wel bijzonder..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, daar zijn ze heel goed in tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Triest detail aan je eerste link is dat in Thailand veel mannen dit laten doen om aan de bak te kunnen komen in de seksindustrie. Had ik het toevallig ook over met mijn kennis... En zij had het over dit soort van foto's, maar die had ze bij haar arts gezien, ik kon ze niet vinden op internet. Ze zei dat een geboren vrouw jaloers zou zijn op de mooie vagina die zij gaat krijgen. Ik hoop het zo voor haar!!! Het is haar nog niet eens zozeer om het seksuele te doen, het gaat veel verder dan dat. Alhoewel seksualiteit natuurlijk ook voor de meeste mensen een zeer wezenlijk deel van hun leven is. En dan vind ik het maar wat prachtig dat voor mensen zoals zij tegenwoordig de mogelijkheid er gewoon is. En dat ze dan zelfs kunnen genieten van hun nieuwe geslachtsdeel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, en in Thailand zie je ook veel 'halve' veranderingen, zodat iemand een shemale wordt: in alle opzichten een vrouw, maar met een penis en ballen ipv vrouwelijke geslachtsdelen.
Het is sowieso niet 'even' een operatie, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, en een verrekt lang traject.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, een shemale, dat was vroeger één van mijn seksuele fantasieën :D
Het is allemaal prima, zolang je het maar zelf WILT!
En dat laatste is in Thailand niet echt aan de orde. Het is een verandering aan je lijf omwille van... geld voor je familie? Triest vind ik dat! Ik ken mijn 'kennis' al best een tijd, ik weet dus dat het een heel proces is. Het is niet iets dat je zomaar doet, als je ziet wat er allemaal bij komt kijken, kun je daaruit alleen maar concluderen dat diegene het echt met hart en ziel wil!