Wat te doen tegen vaginale scheetjes?

Ik heb sinds een tijd (een jaar) tijdens de seks last van lucht in mijn vagina, wat tot uiting komt in scheetjes. kan iemand mij helpen? Ik voel me heel bezwaard wanneer dit gebeurt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20.8K

Antwoorden (5)

Het komt heel veel voor, en heeft te maken met een combinatie van de grootte van je vagina, de grootte van de penis, de houding en de beweging tijdens sex. Vrijwel alle vrouwen maken het wel eens mee, en sommigen inderdaad vrijwel altijd.

Het zijn echter alleen de vrouwen die er mee zitten ; mannen vinden het in de regel wel grappig (die zijn sowieso wel van de scheten en rare geluidjes;-) )en sommigen zelfs ronduit opwindend. Het enige wat je er aan kan doen is rustig aan doen, en alleen in rugpositie (dan is de kans het kleinst) maarja, de vraag is of je daar op zit te wachten. Oh, en met een kale doos is het het ergst ; waarom weet ik niet (sluit minder luchtdicht af ??), maar niet-scheren kan zeker helpen.

Je kunt proberen zelf stiekem te 'ontluchten' door met een vinger je vagina iets op te rekken, zodat de lucht uit een relatief groot gat en dus met weinig geluid kan ontsnappen. Stinken doen ze niet, het is maar lucht, dus dat kan mooi stiekem. Maar eerlijk is eerlijk ik zou er gewoon geen punt van maken. Doen mannen ook niet. Typisch iets voor vrouwen om zich te schamen voor normale lichamelijke processen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Nog een mooie bron voor je gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. +
Iemand noemde dat ooit schedebubbels.
Een cabaretier?
Kan het niet meer vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ha, leuk woord! Beter dan kutscheetjes enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De officiële term is flatus vaginalis, of in spreektaal vaginale winden.
Ritsuka
12 jaar geleden
+ helemaal niets om je voor te schamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, een kale doos. Grappig dat je dat zo noemt in je serieuze antwoord. Wist trouwens niet dat dst van invloed was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het een zeer goed antwoord. Persoonlijk schaam ik me er niet voor, mijn man vind het wel eens grappig, ik vind het ook wel grappig. Ik hoef me toch ook niet te schamen bij mijn man? Zeer goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach, smaken verschillen, gelukkig en ook het gevoel van humor verschilt gelukkig. Als je gek op elkaar bent, dan accepteer je toch veel van elkaar? Ga je dan afknappen op zoiets? Ik zou erg afknappen op een man die daar over zou vallen.
Ligt vaak aan het standje. De positie van de penis en de vagina. Bijv. Op z'n hondjes heb je meer kans dat er zich lucht opbouwt in je vagina.

Oftewel: Gewoon andere standjes proberen, of het voor lief nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon er samen om lachen en desnoods kijken hoeveel je er kunt laten. (als hij ook mee kan lachen tenminste) Door bijv je benen wijd te spreiden in de lucht en proberen dan scheetjes te laten. En lachend zeggen, ha ha, dat kan jij lekker niet heh? Sex en lachen moet kunnen. Mensen zijn vaak veel te serieus in bed. Je moest eens weten hoeveel mannen scheten laten op het moment dat ze klaarkomen. Meestal lachen ze daar zelf om, en die stinken soms ook nog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- minnetje? Mag sex en lachen niet samen gaan? Hoort het nog steeds serieus te gaan onder de dekens?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha,
Ritsuka
12 jaar geleden
+ van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Ze komen heel vaak voor, als de vagina 'open' is zegmaar kan er makkelijk lucht naar binnen komen als er een penis naar binnen gaat.

- Probeer ze 'stiekem' laten ontsnappen zoals eerder beschreven.
- Geef een beetje 'druk' in je vagina als je vriend naar binnen gaat, zodat hij geen lucht meeneemt.
(dat doe je door dezelfde spieren aan te spannen als wanneer je een echte scheet laat.) Doe ik ook vaak.
- bouw het niet op, als je merkt dat er lucht inzit laat het ontsnappen, als er namelijk meer bijkomt is het moeilijker op te houden en is de 'scheet' nogal hard.

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er krampachtig over doen, maar je kunt er ook (samen) om lachen!
Dat laatste lijkt me beter. Het heeft tenslotte niks met 'scheten' te maken, het is niet vies, en heeft niets met jouw zelfbeheersing te maken.